Ahlsell uses APSIS Pro for its digital marketing - see why!

“APSIKSEN työkalut ovat monipuolisia käyttää, useisiin eri tarkoituksiin.”

Yrityksestä:

Ahlsell on täyden palvelun tekninen tukkukauppa, jonka valikoimaan kuuluu LVI-, sähkö-, teollisuus- ja kylmätoimialan tuotteita. Ahlsell tarjoaa tuotteita, palveluita ja laajaa osaamistaan Suomessa, muissa Pohjoismaissa, Virossa sekä Venäjällä. Yritys työllistää yhteensä noin 4400 henkeä, joista 580 Suomessa.

Haaste:

Koska Ahlsell tekee paljon erityyppistä viestintää, aina asiakkaille suunnatuista kampanjakirjeistä ja koulutuskutsuista, sisäiseen viestintään ja yrityksen omiin pikkujouluihin, oli tarve saada käyttöön monipuolinen työkalu tukemaan kaikkia näitä toimintoja. Ahlsell halusi käyttöönsä entistä varmemman ja luotettavamman järjestelmän näihin toimintoihin.

Ratkaisu:

Ahlsell valitsi käyttöönsä APSIS Pro –järjestelmän, sillä se oli monipuolinen ja erittäin helppokäyttöinen. Etenkin joustava moduulirakenne mahdollisti Ahlsellille vaihtelevan näköisen sisällön tekemisen. Lisäksi käyttöön otettiin APSIS Pro Event ja Survey –työkalut, joilla pystyttiin kehittämään tapahtumanhallintaa ja kyselyjen tekemistä.

Tuotteet: / Pro

Tulokset

“Käytämme APSIKSEN työkaluja kolmen hengen markkinointitiimissämme hyvin laajasti. Lähetämme asiakkaillemme paljon kampanjaviestejä eri tuotteista sekä lisäksi laajasti koulutus- ja muita tapahtumakutsuja, joita järjestämme paljon etenkin verkkokoulutuksina. Olen kokenut, että APSIKSEN järjestelmä on erittäin helppokäyttöinen ja monipuolinen näihin laajoihin tarpeisiimme,” kertoo Ahlsell Oy:n markkinointisuunnittelija Elina Kontola.

Ahlsell on ollut erittäin tyytyväinen APSIS Pro työkalun käyttöön. “Etenkin mallipohjan monipuolisuus on vakuuttanut minut. Moduulirakenteen ansioista on mahdollista tehdä hyvännäköistä ja monipuolista sisältöä itse, eikä ulkopuoliseen mainostoimistoon tarvitse turvautua enää niin usein. Olemme huomanneet myös, että APSIKSEN työkalut ovat varmoja käyttää, tätä seikkaa arvostamme kovasti”, Kontola kertoo.

Vaikka pieniä ominaisuuksia toivotaankin tapahtumanhallintatyökalu APSIS Pro Eventissä kehitettävän, saa se kiitosta esimerkiksi tapahtuman jälkeisten palautteiden helposta keräämisestä. “Joka vuosi saamme noin 300-400 tapahtumapalautetta, niiden käsittelyyn APSIS Pro Event on loistava! Eventillä on myös helppo ja nopea tehdä laajasti erityyppisiä tapahtumia”, sanoo koulutuspäällikkö Sari Rahikkala, joka käyttää työssään juuri tapahtumahallintatyökalua erityisen paljon.

Myös yhteistyöhön APSIKSEN kanssa Ahlsell on ollut erittäin tyytyväinen. “APSIS on aktiivinen ja joustava kumppani ja yhteistyö on toiminut loistavasti”, Kontola päättää.

 

Kiinnostuitko?

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.