Arla | APSIS Profile Cloud

Arla piti brändinsä relevanttina APSIS Profile Cloudilla

Yrityksestä

Maanviljelijät ovat pyörittäneet Arla Foodsia, yhtä maailman suurimmista meijeriyhtiöistä jo yli 100 vuoden ajan. Heidän verkkosivustonsa, Arla.se on yksi Ruotsin suosituimmista reseptisivustoista.

Haaste

Vuonna 2013 Arla.se-sivustolla oli yli 23 miljoonaa vierailua. Sivusto on uskollisille kävijöilleen erittäin suosittu reseptien lähde. Arlan tavoite oli palvella näitä tuhansia seuraajia resepteillä ja tarjouksilla – riippumatta siitä mitä domainia tai päätelaitetta he käyttäisivät. Arla halusi varmistaa, että heidän brändinsä pysyy merkittävänä, vahvistaa lukijoiden uskollisuutta ja luoda uusia suhteita seuraavan sukupolven kanssa. 

Ratkaisu

Arla valitsi APSIS Profile Cloudin vahvistamaan viestintää ja yhteydenpitoa, ja tuomaan heidän brändinsä tälle vuosikymmenelle.

Tulokset

Arla loi kaikille reseptisivuston käyttäjille yksilöllisen asiakasprofiilin. Se auttoi yhtiötä ymmärtämään kuka heidän sivustollaan vierailee, ja mitkä asiat heitä kiinnostavat.

Jokaista profiilia täydennettiin vierailijan käyttäytymisen perusteella, jotta Arla ymmärtäisi enemmän heidän asiakkaidensa kiinnostuksen kohteista: kuka esimerkiksi pitää leipomisesta. Kaikista kiinnostuksen kohteista luotiin segmentit, joiden avulla Arla ymmärsi jokaista asiakasta ja viestitti heille yksilöllisesti.

APSIS Profile Cloud jakoi profiilien tiedot Arlan CRM:n kanssa, joka loi jokaiselle asiakkaalle personoituja kuponkeja, jotka lähetettiin sähköpostitse. Kupongit voitiin käyttää myymälöissä, mikä antoi Arlalle ainutlaatuisen mahdollisuuden yhdistää online- ja offline-käyttäytyminen ja luoda suora suhde jokaiseen asiakkaaseen. Suhde, joka on päivittäistavarayhtiöiden ”Graalin malja”. Tuloksena Arlalla on nyt täysin personoitu yhteydenpito jokaisen yksittäisen asiakkaan kanssa.

Mihin muuhun APSIS Profile Cloud pystyy?

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.