Tervetuloa APSIS-blogiin!

Täällä julkaisemme ajatuksiamme, raporttejamme ja ennustuksiamme digitaalisesta markkinoinnista. Etsitkö jotain erityistä? Kerro meille, ja alamme työstää sitä saman tien!

Julkaistu 23rd October 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Multichannel vs. omnichannel: mikä on ero?

Monikanavaisuus ja omnichannel (tai omnikanavaisuus) ovat kaksi samantyyppistä käsitettä, jotka saattavat aiheuttaa sekaannusta. Vaikka molemmissa strategioissa keskitytään tavoittamaan asiakkaita useissa eri kanavissa, on niissä eroja, jotka ohjaavat sekä strategioiden toteuttamista että tuloksia.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 12th October 2017 kirjoittanut Emil Eriksson

Black Fridaysta jättipotti? Näin kasvatat mahdollisuuksiasi onnistua!

Joulun ajan alun kynnyksellä vietetään Black Fridayta, joka on yksi verkkokauppojen vuoden kohokohdista. Maksimoidaksesi tämän intensiivisen kulutusjuhlan vaikutukset sinun tulisi jo valmistella kampanjoita, jotka sitouttavat asiakkaitasi.

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, E-commerce

Julkaistu 11th October 2017 kirjoittanut APSIS

3 automatisoitua sähköpostia, joista B2C-yritykset hyötyvät

Markkinoinnin automaation avulla voit toimittaa relevanttia sisältöä, oikealle ihmiselle, oikea-aikaisesti ja näin kasvattaa vastaanottajan sitoutumista yritykseesi. Sinulle markkinoijana tämä tarkoittaa vähemmän manuaalista työtä ja enemmän konversioita.

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, E-commerce, Data-Driven Marketing

Julkaistu 18th July 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Asiakasprofiilien tulevaisuus

Sanotaan, että paras tulevaisuuden käyttäytymisen indikaattori on katsoa aiempaa käyttäytymistä. Mutta data-driven markkinoinnista (ja profiileista) puhuttaessa, tulevaisuuden pieniä yksityiskohtia on suorastaan mahdoton ratkaista etukäteen.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 17th July 2017 kirjoittanut Wilhelm Sahlberg

Markkinoinnin automaatio – 5 seuraavan tason strategiaa

Wilhelm Sahlberg kertoo muutaman esimerkin markkinoinnin automaation strategioista ja auttaa sinut alkuun kohti automaatiomenestystä.

Tags: Marketing Automation

Julkaistu 13th July 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Kehitä asiakasprofiilejasi Big Datan avulla

(Tämä on viides osa data-driven markkinointiin liittyvästä blogisarjastamme....

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 10th July 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Mullista organisaatiosi data-driven markkinoinnin avulla

Mitkä askeleet tulee ottaa, ennen kuin organisaatio muutetaan todelliseksi data-driven liiketoiminnaksi? Ja kuinka tämä tehdään oikealla tavalla heti alusta alkaen?

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 14th June 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Kuinka menestyä data-driven markkinoinnissa: 5 esimerkkiä

Kerromme viiden esimerkin avulla, kuinka data muodostaa käsityksiä asiakkaista, jotka voidaan sitten personoida data-driven markkinoinnin menestystarinaksi.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 23rd May 2017 kirjoittanut Emil Eriksson

Kuinka markkinoinnin automaatio auttaa verkkokauppoja menestymään?

Kuinka markkinoinnin automaatio auttaa verkkokauppaasi kohti menestystä? Emil Eriksson kertoo.

Tags: Marketing Automation, E-commerce

Julkaistu 22nd May 2017 kirjoittanut Mattias Ward

360-asteinen asiakasnäkemys: Asiakasprofiilit ja markkinoinnin automaatio

Asiakasprofiilien luominen = askel kohti uniikkia segmentointia.Mietipä tätä: asiakasprofiilit paikantavat asiakkaidesi kipupisteet ja yhdistävät sekä väestötiedot että käyttäytymistiedot ihanteellisiin ja todellisiin asiakaspersooniin. Jos vielä yhdistät asiakasprofiilit markkinoinnin automaatioon, personointi ja liidien generointi voidaan viedä täysin uusiin ulottuvuuksiin.

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Pages

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.