Tervetuloa APSIS-blogiin!

Täällä julkaisemme ajatuksiamme, raporttejamme ja ennustuksiamme digitaalisesta markkinoinnista. Etsitkö jotain erityistä? Kerro meille, ja alamme työstää sitä saman tien!

Julkaistu 14th June 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Kuinka menestyä data-driven markkinoinnissa: 5 esimerkkiä

Kerromme viiden esimerkin avulla, kuinka data muodostaa käsityksiä asiakkaista, jotka voidaan sitten personoida data-driven markkinoinnin menestystarinaksi.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 23rd May 2017 kirjoittanut Emil Eriksson

Kuinka markkinoinnin automaatio auttaa verkkokauppoja menestymään?

Kuinka markkinoinnin automaatio auttaa verkkokauppaasi kohti menestystä? Emil Eriksson kertoo.

Tags: Marketing Automation, E-commerce

Julkaistu 22nd May 2017 kirjoittanut Mattias Ward

360-asteinen asiakasnäkemys: Asiakasprofiilit ja markkinoinnin automaatio

Asiakasprofiilien luominen = askel kohti uniikkia segmentointia.Mietipä tätä: asiakasprofiilit paikantavat asiakkaidesi kipupisteet ja yhdistävät sekä väestötiedot että käyttäytymistiedot ihanteellisiin ja todellisiin asiakaspersooniin. Jos vielä yhdistät asiakasprofiilit markkinoinnin automaatioon, personointi ja liidien generointi voidaan viedä täysin uusiin ulottuvuuksiin.

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Julkaistu 9th May 2017 kirjoittanut Emil Eriksson

Vinkkejä verkkokaupan elvyttämiseen

Oikeilla työkaluilla ja analyyseilla pitkäjänteinen tiedonkeruuprosessi saa menetettyjen asiakkaiden kiinnostuksen jälleen heräämään. Sen myötä konversioaste kasvaa huomattavasti. Tässäpä siis tuhannen taalan kysymys: miten saat verkkokauppasi piristymään täsmälleen oikealla tavalla?

Tags: E-commerce

Julkaistu 2nd May 2017 kirjoittanut Velina Parapanova

INFOGRAFIIKKA: maailmanlaajuiset design-trendit vs. sähköpostitrendit

Mitä tulee muotoiluun ja designiin, vaikuttavatko maailmanlaajuiset design-trendit sähköpostien trendeihin? Lue itse onko näiden välillä paljon yhtäläisyyksiä vai eroja.

Tags: Email Marketing

Julkaistu 26th April 2017 kirjoittanut Mattias Ward

8 askelta – näin pääset alkuun asiakasprofiilien hyödyntämisessä (osa 2)

Tämä on toinen osa blogisarjasta data-driven markkinointiin liittyen. Luettuasi tämän kurkkaa ihmeessä myös mistä ensimmäisessä osassa puhuttiin.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 25th April 2017 kirjoittanut Wilhelm Sahlberg

Markkinoinnin automaatio on keskeinen asia tänään ja tulevaisuudessa

Maailma, jossa voit vain ottaa mukavan asennon ja korjata hedelmät – ja saada vielä 14 % ekstraa. Kuulostaako utopistiselta? Sitä se ei itse asiassa ole. Puhun markkinoinnin automaatiosta – ratkaisusta, joka auttaa saamaan enemmän aikaan, lyhyemmässä ajassa ja paremmin tuloksin. Kiinnostuitko?

Tags: Marketing Automation

Julkaistu 25th April 2017 kirjoittanut Noemi Gobel

Olisiko nyt interaktiivisten sähköpostien vuosi?

Interaktiivisesta sähköpostiviestinnästä on monenlaisia mielipiteitä: sähköpostimarkkinoinnin analyytikot ovat povanneet (ja palvoneet) niitä jo vuosien ajan, mutta sähköpostien suunnittelijat ovat olleet hieman varovaisempia. Mistä tämä voisi johtua?

Tags: Email Marketing

Julkaistu 4th April 2017 kirjoittanut Wilhelm Sahlberg

3 käytännön esimerkkiä tehokkaasta markkinoinnin automaatiosta

Jos olet seurannut digitaalisen markkinoinnin kehitystä viimeisen 10 vuoden aikana, et varmaankaan ole voinut välttyä markkinoinnin automaatio -hypeltä.

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Julkaistu 4th April 2017 kirjoittanut Emil Eriksson

Voidaanko hylätyt ostoskorit oikeasti muuttaa tuotoksi?

Tiesitkö, että 76 % verkkokauppojen vierailijoista laittaa tuotteita ostoskoriin viemättä ostotapahtumaa päätökseen? Suurelta tuntuva luku on totta. Onneksi on kuitenkin mahdollista saada ostoaikeestaan luopuneet asiakkaat kiinnostumaan uudelleen, palaamaan takaisin ja tekemään ostoksensa loppuun.

Tags: E-commerce, Data-Driven Marketing

Pages

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.