Tervetuloa APSIS-blogiin!

Täällä julkaisemme ajatuksiamme, raporttejamme ja ennustuksiamme digitaalisesta markkinoinnista. Etsitkö jotain erityistä? Kerro meille, ja alamme työstää sitä saman tien!

Julkaistu 26th April 2017 kirjoittanut Mattias Ward

8 askelta – näin pääset alkuun asiakasprofiilien hyödyntämisessä (osa 2)

Tämä on toinen osa blogisarjasta data-driven markkinointiin liittyen. Luettuasi tämän kurkkaa ihmeessä myös mistä ensimmäisessä osassa puhuttiin.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 25th April 2017 kirjoittanut Noemi Gobel

Olisiko nyt interaktiivisten sähköpostien vuosi?

Interaktiivisesta sähköpostiviestinnästä on monenlaisia mielipiteitä: sähköpostimarkkinoinnin analyytikot ovat povanneet (ja palvoneet) niitä jo vuosien ajan, mutta sähköpostien suunnittelijat ovat olleet hieman varovaisempia. Mistä tämä voisi johtua?

Tags: Email Marketing

Julkaistu 25th April 2017 kirjoittanut Wilhelm Sahlberg

Markkinoinnin automaatio on keskeinen asia tänään ja tulevaisuudessa

Maailma, jossa voit vain ottaa mukavan asennon ja korjata hedelmät – ja saada vielä 14 % ekstraa. Kuulostaako utopistiselta? Sitä se ei itse asiassa ole. Puhun markkinoinnin automaatiosta – ratkaisusta, joka auttaa saamaan enemmän aikaan, lyhyemmässä ajassa ja paremmin tuloksin. Kiinnostuitko?

Tags: Marketing Automation

Julkaistu 4th April 2017 kirjoittanut Emil Eriksson

Voidaanko hylätyt ostoskorit oikeasti muuttaa tuotoksi?

Tiesitkö, että 76 % verkkokauppojen vierailijoista laittaa tuotteita ostoskoriin viemättä ostotapahtumaa päätökseen? Suurelta tuntuva luku on totta. Onneksi on kuitenkin mahdollista saada ostoaikeestaan luopuneet asiakkaat kiinnostumaan uudelleen, palaamaan takaisin ja tekemään ostoksensa loppuun.

Tags: E-commerce, Data-Driven Marketing

Julkaistu 4th April 2017 kirjoittanut Wilhelm Sahlberg

3 käytännön esimerkkiä tehokkaasta markkinoinnin automaatiosta

Jos olet seurannut digitaalisen markkinoinnin kehitystä viimeisen 10 vuoden aikana, et varmaankaan ole voinut välttyä markkinoinnin automaatio -hypeltä.

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Julkaistu 1st April 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Asiakasprofiilien merkitys: Johdanto

Asiakasprofiilin luominen on ensimmäinen askel kohti menestystä digitaalisella aikakaudella.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 30th January 2017 kirjoittanut Noemi Gobel

Näin saat ystävänpäiväkampanjan erottumaan edukseen

Ystävänpäiväviestien ei tarvitse olla vaaleanpunaisia ja kimaltelevia, jotta viestisi menisi perille. Olemme koonneet viisi vinkkiä, jos haluat tehdä vaikutuksen tilaajiisi tänä vuonna.

Tags: Email Marketing

Julkaistu 24th January 2017 kirjoittanut Kati Lanu Avalon

Vierasblogi: Markkinointibudjetti kuntoon – tee pohjatyö huolella

Anne Korkiakoski haastoi Markkinoinnin viikolla 2016 yrityskenttää budjetoimaan markkinointia....

Tags: Email Marketing, Marketing Automation

Julkaistu 19th January 2017 kirjoittanut APSIS

Lopeta pelottelu! Näin voit hyötyä EU:n laajuisesta GDPR-tietosuoja-asetuksesta

Siitä lähtien, kun uusi EU:n laajuinen tietosuoja-asetus (GDPR, General Data Protection Regulation) tuli voimaan vuoden 2016 alussa, useat tahot ovat keskustelleet ja kiistelleet sen negatiivisesta vaikutuksesta. Me haluamme näyttää, että voit itseasiassa hyötyä GDPR-asetuksesta.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 13th January 2017 kirjoittanut APSIS

11 Verkkokaupan, B2B & Data-Driven markkinoinnin ennustetta vuodelle 2017

On aika katsoa kohti tulevaa! Olemme koonneet yhteen ennustuksia mitä markkinoijien tulisi tietää digitaalisista trendeistä vuonna 2017. Uskotko, että olemme oikeassa?

Tags: Marketing Automation, E-commerce, Data-Driven Marketing, Lead Management

Pages

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.