Tervetuloa APSIS-blogiin!

Täällä julkaisemme ajatuksiamme, raporttejamme ja ennustuksiamme digitaalisesta markkinoinnista. Etsitkö jotain erityistä? Kerro meille, ja alamme työstää sitä saman tien!

Julkaistu 18th July 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Asiakasprofiilien tulevaisuus

Sanotaan, että paras tulevaisuuden käyttäytymisen indikaattori on katsoa aiempaa käyttäytymistä. Mutta data-driven markkinoinnista (ja profiileista) puhuttaessa, tulevaisuuden pieniä yksityiskohtia on suorastaan mahdoton ratkaista etukäteen.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 17th July 2017 kirjoittanut Wilhelm Sahlberg

Markkinoinnin automaatio – 5 seuraavan tason strategiaa

Wilhelm Sahlberg kertoo muutaman esimerkin markkinoinnin automaation strategioista ja auttaa sinut alkuun kohti automaatiomenestystä.

Tags: Marketing Automation

Julkaistu 13th July 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Kehitä asiakasprofiilejasi Big Datan avulla

(Tämä on viides osa data-driven markkinointiin liittyvästä blogisarjastamme....

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 10th July 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Mullista organisaatiosi data-driven markkinoinnin avulla

Mitkä askeleet tulee ottaa, ennen kuin organisaatio muutetaan todelliseksi data-driven liiketoiminnaksi? Ja kuinka tämä tehdään oikealla tavalla heti alusta alkaen?

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 14th June 2017 kirjoittanut Mattias Ward

Kuinka menestyä data-driven markkinoinnissa: 5 esimerkkiä

Kerromme viiden esimerkin avulla, kuinka data muodostaa käsityksiä asiakkaista, jotka voidaan sitten personoida data-driven markkinoinnin menestystarinaksi.

Tags: Data-Driven Marketing

Julkaistu 23rd May 2017 kirjoittanut Emil Eriksson

Kuinka markkinoinnin automaatio auttaa verkkokauppoja menestymään?

Kuinka markkinoinnin automaatio auttaa verkkokauppaasi kohti menestystä? Emil Eriksson kertoo.

Tags: Marketing Automation, E-commerce

Julkaistu 22nd May 2017 kirjoittanut Mattias Ward

360-asteinen asiakasnäkemys: Asiakasprofiilit ja markkinoinnin automaatio

Asiakasprofiilien luominen = askel kohti uniikkia segmentointia.Mietipä tätä: asiakasprofiilit paikantavat asiakkaidesi kipupisteet ja yhdistävät sekä väestötiedot että käyttäytymistiedot ihanteellisiin ja todellisiin asiakaspersooniin. Jos vielä yhdistät asiakasprofiilit markkinoinnin automaatioon, personointi ja liidien generointi voidaan viedä täysin uusiin ulottuvuuksiin.

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Julkaistu 9th May 2017 kirjoittanut Emil Eriksson

Vinkkejä verkkokaupan elvyttämiseen

Oikeilla työkaluilla ja analyyseilla pitkäjänteinen tiedonkeruuprosessi saa menetettyjen asiakkaiden kiinnostuksen jälleen heräämään. Sen myötä konversioaste kasvaa huomattavasti. Tässäpä siis tuhannen taalan kysymys: miten saat verkkokauppasi piristymään täsmälleen oikealla tavalla?

Tags: E-commerce

Julkaistu 2nd May 2017 kirjoittanut Velina Parapanova

INFOGRAFIIKKA: maailmanlaajuiset design-trendit vs. sähköpostitrendit

Mitä tulee muotoiluun ja designiin, vaikuttavatko maailmanlaajuiset design-trendit sähköpostien trendeihin? Lue itse onko näiden välillä paljon yhtäläisyyksiä vai eroja.

Tags: Email Marketing

Julkaistu 26th April 2017 kirjoittanut Mattias Ward

8 askelta – näin pääset alkuun asiakasprofiilien hyödyntämisessä (osa 2)

Tämä on toinen osa blogisarjasta data-driven markkinointiin liittyen. Luettuasi tämän kurkkaa ihmeessä myös mistä ensimmäisessä osassa puhuttiin.

Tags: Data-Driven Marketing

Pages

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.