Tervetuloa APSIS-blogiin!

Täällä julkaisemme ajatuksiamme, raporttejamme ja ennustuksiamme digitaalisesta markkinoinnista. Etsitkö jotain erityistä? Kerro meille, ja alamme työstää sitä saman tien!

Julkaistu 2nd February 2018 kirjoittanut Sofie Bjerkefeldt

10 yleistä haastetta, jotka alentavat verkkokauppasi konversioastetta

Vaivaako verkkokauppaasi korkea välitön poistumisprosentti? Verkkokauppa-asiantuntijamme Sofie Bjerkefeldt käy läpi kymmenen yleistä haastetta, jotka vaikeuttavat mahdollisuuksiasi saada kävijöistä maksavia asiakkaita.

Tags: E-commerce

Julkaistu 23rd January 2018 kirjoittanut APSIS

Ennakoiva analytiikka: onko se todella niin monimutkaista?

Optimoi, räätälöi ja ennusta. Kun kilpailu markkinapaikassa kiristyy, myös sinuun digimarkkinoijana ja verkkokauppiaana kohdistuvat vaatimukset kasvavat. Selitämme, miksi ennakoiva analytiikka saattaa kasvaa räjähdysmäisesti vuonna 2018 ja vastaamme kysymykseen: onko se todella niin vaikeaa kuin miltä se kuulostaa?

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Julkaistu 12th January 2018 kirjoittanut Eeva Larkiala

Erota jyvät akanoista – listojen siivous kannattaa

Tiesitkö, että tutkimusten mukaan keskimäärin 25 % sähköpostitilaajista passivoituu vuoden aikana? Suurelta tuntuva määrä saattaa jopa nostaa hikikarpalot otsallesi. Kerron miksi on tärkeää pitää tilaajalistat ajan tasalla.

Tags: Email Marketing

Julkaistu 9th January 2018 kirjoittanut Sanna Ramfors

5 kuluttajanäkymää mobiiliin verkkokauppaan vuonna 2018

Maailma on muuttumassa päivä päivältä yhä mobiilimmaksi. Verkkokaupassa mobiilioptimointi ei ole enää vain mukava lisä vaan itsestäänselvyys. Miten onnistut nappaamaan jättipotin eli tyytyväiset asiakkaat? Verkkokauppa-asiantuntijamme Sanna Ramfors kertoo, kuinka se onnistuu!

Tags: E-commerce

Julkaistu 18th December 2017 kirjoittanut APSIS

11 verkkokauppa, markkinoinnin automaatio ja MarTech asiantuntijaennustetta vuodelle 2018

Uusi vuosi, uudet tavoitteet ja uudet odotukset asiakkailta. Sofie Bjerkefeldt, Wilhelm Sahlberg ja James Carter ennakoivat mitä vuosi 2018 tuo mukanaan digitaalisessa markkinoinnissa.

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, E-commerce, Data-Driven Marketing

Julkaistu 15th December 2017 kirjoittanut APSIS

Liidien määrittämiseen ja pisteyttämiseen tarvitaan tiivistä sisäistä yhteistyötä

Tuntuuko sinusta, että liidisi polkevat paikallaan? Ongelma saattaa johtua siitä, että puutteellinen yhteistyö, epäselvät määritelmät sekä moniselitteiset tavoitteet estävät tehokasta liidien hallintaa.

Tags: Marketing Automation, Lead Management

Julkaistu 7th December 2017 kirjoittanut APSIS

Haaveissa digitaalinen menestys? – Käytä kumpaakin aivopuoliskoasi

On kiistatonta, että teknologia tasoittaa tietä tehokkaammalle, persoonallisemmalle ja merkityksellisemmälle markkinoinnille. Mutta menetämmekö jotain, jos vaihdamme kuvankäsittelyohjelmat dataohjatun markkinoinnin ohjelmiin?

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Julkaistu 5th December 2017 kirjoittanut Wilhelm Sahlberg

4 markkinoinnin automaation myyttiä

Kun innovaatiosta tulee trendi voi myös väärinkäsityksiä ilmaantua. Tekeekö markkinoinnin automaatio ihmisistä laiskoja? Ja tuleeko viestinnästä kankeaa ja konemaista? Murramme myytit blogissamme!

Tags: Marketing Automation

Julkaistu 30th November 2017 kirjoittanut APSIS

Q&A: Miten APSIS on valmistautunut GDPR:ään

Läpinäkyvyyden lisäämiseksi olemme luoneet listan usein kysytyistä kysymyksistä, jotka liittyvät GDPR:ään sekä siihen, kuinka käytät palvelujamme.

Julkaistu 29th November 2017 kirjoittanut APSIS

Maksimoi videon vaikutus markkinoinnin automaatiolla

Ei ole epäilystäkään siitä, etteikö video olisi uusi trendi uusien liidien houkuttelemisessa. Mutta kuinka voit varmistua siitä, että video ylittää myyntiputken alkupään ja tulee tehokkaaksi ja mitattavissa olevaksi työkaluksi läpi koko asiakaspolun? Me kerromme, kuinka!

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing, Lead Management

Pages

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.