/ Ecom / Ecom

Kehitä verkkokauppaasi

Muuta vierailijat maksaviksi ja yhä uudelleen palaaviksi asiakkaiksi ja tarjoa heille entistä personoidumpi verkkokauppakokemus APSIS Ecom -palvelun avulla.

Henkilökohtaista vuoropuhelua jokaisen asiakkaan kanssa

Sähköposti on luonnollisin viestintäkanava verkossa ostoksia tekeville: 96 prosenttia käyttää sähköpostia ja 62 prosenttia kuluttajista pitää sitä ensisijaisena kanavana yhteydenpitoon yritysten kanssa. APSIS Ecomilla saat eniten irti sähköpostin voimasta. Palvelun avulla keräät yksityiskohtaista dataa vierailijoistasi ja lähetät automaattisia, olennaisia ja personoituja tarjouksia verkkokauppavierailijoille.

Kasvata vierailijoidesi kiinnostusta

APSIS Ecom Browse Abandonment (selaamisen hylkäämisen muistutus) innostaa ja inspiroi niitä asiakkaita, jotka eivät ole tehneet ostoksia verkkokaupassasi, helpottaen heidän ostoprosessiaan. Kasvata myyntiäsi lähettämällä yhden tai useampia automaattisia sähköpostiviestejä, joiden personoitu sisältö perustuu vierailijan aktiivisuuteen verkkokaupassasi. 

 

Ostoskorinsa hylänneet takaisin

Niillä vierailijoilla, jotka laittavat jotakin ostoskoriin, on selvästi kiinnostusta verkkokaupan tuotteita kohtaan. APSIS Ecom Abandoned Cart mahdollistaa vaivattoman tavan käsitellä ostoksensa kesken jättäneitä selailijoita. Sen avulla lähetät jopa kolme automatisoitua ja personoitua sähköpostiviestiä. Keskimäärin 12 prosenttia  hylätyistä ostoskoreista voidaan pelastaa muistutusviestien ansiosta. 

Lue lisää hylätyistä ostoskoreista

Personoituja suosituksia

APSIS Ecom Recommendations -toiminnon avulla luot vierailijalle personoituja suosituksia sivustokäyttäytymisen pohjalta. Personoidut suositukset lisäävät kiinnostusta ja ostohalukkuutta, mikä johtaa parempiin myyntilukuihin. Lisäksi se automatisoi sen ajan, jota muutoin kuluisi henkilökohtaisen viestisisällön luomiseen.

Lue lisää personoiduista tuotesuosituksista

 

Herätä asiakkaan kiinnostus uudelleen

Päätökseen saatetun kaupan jälkeiset viestit herättävät laiskojen asiakkaiden kiinnostuksen uudelleen ja rakentavat pitkäkestoisia asiakkuussuhteita. Kirjeet nykyisille asiakkaille, automaatioketjut, oikeaan hetkeen ajoitetut kiitosviestit tehdystä ostoksesta ja monet muut asiat onnistuvat APSIS Ecom Post Purchase -toiminnon avulla. Vain mielikuvitus on rajana. 

Hyödynnä verkkokaupasta kertynyttä dataa uutiskirjeessä

APSIS Ecom tarjoaa mahdollisuuden hyödyntää ostoshistoriaa, kuten esimerkiksi viimeistä ostopäivää ja tilauksen arvoa luodessasi uutiskirjeitä APSIS Pro:ssa. Näin voit lähettää yhä segmentoituneempia ja personoidumpia viestejä asiakkaillesi.

Raportointi

APSIS Ecomiin sisältyvä analyysi- ja raportointityökalu mahdollistaa markkinointitoimenpiteiden yksityiskohtaisen seurannan. Raporteista selviää, minkä verran kampanjat generoivat yritykselle takaisin ja paljonko myyntieuroja jää saamatta hylättyjen ostoskorien seurauksena. Pystytte myös lukemaan kampanjoista annettua asiakaspalautetta.

Svenssons i Lammhult

APSIS Ecomin myötä saadut tulokset ovat tehneet meihin erittäin suuren vaikuksen, ja olemme valmiina kasvattamaan panoksiamme entisestään tällä alueella.”
Jörgen Bitzekis, Svenssons i Lammhults

"Tulos on näyttänyt hyvältä alusta alkaen. Saamme palautettua 27 % prosenttia niistä hylkäyksistä, joille lähetämme muistutuksen."
Fredric Johansson, Runelandhs

 

Gigantti

”APSIS Ecom kasvatti myyntiämme kutsumalla asiakkaat takaisin.”
Ville Heinonen, Gigantti

Tutustu APSIS Ecomiin tarkemmin.

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.