Muunna hylätyt ostoskorit rahaksi

Kohdista viestisi, sitouta kohderyhmäsi ja muunna potentiaaliset asiakkaat ja prospektit myynniksi APSIS Ecom Hylätyt ostoskorit –palvelulla. Se on ratkaisumme, jolla kasvatat verkkokauppasi myyntiä ja tulosta.

Auta asiakkaitasi viemään ostokset loppuun

Jopa 76 % kaikista verkkokaupan kävijöistä lisää useita tuotteita ostoskoriin, mutta poistuu sivustolta ostamatta mitään. APSIS Hylätyt ostoskorit –palvelulla tavoitat nämä vierailijat, saat heidät kiinnostumaan uudelleen ja kannustat suorittamaan ostokset loppuun. Sen lisäksi, että muunnat hylätyt korit myynniksi, parannat kävijöidesi asiakaskokemusta huomattavasti.

"Huomaamme liikevaihtomme kasvaneen selkeästi. Meille APSIS on aktiivinen työkalu, jolla kasvatamme myyntiä ja houkuttelemme asiakkaita."

- - Anders Lindström, myyntipäällikkö, Turkietresor

Nappaa asiakas kun vielä voit

Hylätty ostoskori ei tarkoita, että kävijä on päättänyt olla ostamatta juuri sinulta. Usein osto keskeytyy jostain muusta syystä, ja tarve ostokselle on edelleen olemassa. Hylätty ostoskori onkin oikeastaan mahdollisuus avata keskustelu asiakkaan kanssa. Tämä sitouttaa ja nostaa palvelukokemuksen aivan uudelle tasolle.

Nosta asiakasmääriäsi

APSIS Hylätyt ostoskorit yhdistää markkinoinnin automaation seurantasähköposteihin, joilla muistutat potentiaalisia asiakkaitasi tuotteista, joista he ovat olleet kiinnostuneita ja autat viemään ostokset loppuun. Tiesitkö, että asiakkaista, jotka saavat sähköpostimuistutuksen, noin 10 % poistuu lopulta kassan kautta? Se vaatii sinulta vain pienen ystävällisen muistutuksen.

Kiinnostuitko? Lue lisää.

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.