Muuta verkkokauppakävijät asiakkaiksi

APSIS Ecomin selaamisen keskeyttämisen muistutussähköposti kutsuu kävijät takaisin verkkokauppaasi. 

Anna kävijöille syy palata

Kaikki verkkokauppakävijäsi eivät pääse kassalle asti - itse asiassa keskimäärin vain 2 %:sta verkkosivusi kävijöistä tulee maksavia asiakkaita. Mutta mitä jos antaisit digitaalisten ikkunaostosten tekijöille toisen mahdollisuuden lunastaa tuotteet, joita he olivat selailleet? 

APSIS Ecomin selaamisen keskeyttämisen viestillä voit lähettää personoituja sähköposteja, joissa näkyy mitä tuotteita kävijä katsoi ennen kun keskeytti selaamisen.  

Enemmän oleellisuutta - lisää konversioita

Asiakkaasi olettavat sinun puhuvan heille tärkeistä asioista - etenkin jos lähestyt heitä sähköpostilla. Tutkimukset ovat osoittaneet, että yritykset, jotka käyttävät personointia sähköposteissaan saavat jopa 14 % enemmän klikkauksia (CTR) ja myyntiin johtavia konversioita 10 % enemmän. Mikäli tuotevalikoimasi on laaja ja kohdeyleisösi suuri, tämä on helpommin sanottu kuin tehty.  

APSIS Ecom selaamisen hylkäysviestit perustuvat kävijän käyttäytymiseen ja ovat siksi oleellisia. Voit triggeröidä tuotekategoriaan tai tiettyyn tuotteeseen sopivia personoituja sähköposteja ja ohjata kävijät takaisin sinne, mistä he jo aiemmin osoittivat olevansa kiinnostuneita. 

Täysin integroitu kokemus

Älä unohda APSIS Ecomin ja APSIS Pron välistä integraatiota! Yhdistä selauskäyttäytyminen APSIS Pron tietojen kanssa niin saat luotua entistä paremman ja personoidumman asiakaskokemuksen. 

Haluatko kuulla lisää?

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.