Tehokasta retargetointia

Sähköposti ja display -mainonta: kaksi eniten käytettyä tapaa retargetointiin. 

Hylättyjen ostoskorien muistutusviestejä

Kuvittele tilanne: tunnistettu asiakas lisää tuotteita ostoskoriin, mutta ei suorita ostostaan loppuun. Mistä tahansa syystä näin käykään, hyvin ajoitettu, relevantti sähköposti voi vakuuttaa heidät palaamaan ja tekemään ostoksen loppuun. APSIS Profile Cloud on todistetusti kasvattanut konversiota jopa 300%. 

Lue miten Dansk Supermarked teki tämän

Display retargetointi: tapa pitää brändisi mielessä

Sinulla ei ole aina tiedossa prospektiesi sähköpostiosoitteita, eikö? Ja vaikka olisikin, he eivät välttämättä reagoi sähköposteihin toivomallasi tavalla. Tämän vuoksi display retargetointia tehdään. Se on tehokas tapa pitää brändisi asiakkaan mielessä. Kun he ovat valmiita ostamaan, tilaamaan jne, he tietävät minne suunnata. 

ota yhtettä niin kerromme lisää

Retargetoimisen haaste...

…on se, että usein sähköposti- ja display-retargetointi pidetään erillään. Miten voit tietää kumpi kanava on parempi vastaanottajalle juuri siinä hetkessä? 

Profiileihin perustuva retargetointi

Profiilit ovat vastaus tähän haasteeseen. Kun henkilö tulee verkkosivullesi, tiedät heti, onko hän asiakas vai ei ja mikä hänen "lifetime value:nsa" on. Samoin näet millaisessa sähköpostivuorovaikutuksessa hän on aiemmin ollut yrityksesi kanssa. Siten voit määritellä parhaan retargetointikanavan juuri tälle henkilölle ja varmistua, että viesti ei pelkästään ole henkilölle kiinnostava, vaan se tulee myös huomatuksi. Lisäksi säästät rahaa, kun pystyt arvioimaan ostopotentiaalin ja räätälöimään retargetointi-investointisi sen mukaan. 

APSIS Profile Cloud. Tämä kaikki ja paljon muuta.

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.