APSIS Pro integraatio Microsoft Dynamics CRM-järjestelmään

Kavenna kuilua markkinoinnin ja myynnin välillä. Integroi APSIS Pro Dynamics CRM:si kanssa, sitouta asiakkaasi ja tehosta yrityksesi liiketoimintaa.

Sitouta asiakkaasi

Kuten useat meistä tietävät, kohdennettu markkinointi on paras tapa saada sitoutuneita asiakkaita ja prospekteja. Haaste usein on asiakasdatan saaminen CRM-järjestelmästä markkinointiviestintään. Dynamics CRM integraatio APSIS Prohon mahdollistaa asiakasdatan siirtämisen osaksi markkinointiaktiviteettejasi.  

Integraation avulla on mahdollista saada Dynamicsista myös käyttäytymispohjaista tietoa, kuten klikkaukset, avaukset ja tapahtumarekisteröinnit. Tällä tavalla voit segmentoida ja sitouttaa asiakkaasi, sekä tarjota heitä kiinnostavaa sisältöä palvelutarjonnastasi.

Ole entistä tehokkaampi

Asiakasdatan manuaalinen päivittäminen CRM-järjestelmään on aikaa vievä ja resursseja vaativa prosessi. APSIS Pron ja Dynamics CRM:n välinen integraatio ei vain poista paljon manuaalista, usein toistuvaa työtä, vaan myös suoraviivaistaa myynnin ja markkinoinnin prosessejasi huomattavasti.

Luo rutiinit, joiden avulla data siirtyy APSIS Pron ja Dynamics CRM:n välillä kahdensuuntaisesti - saat tehtyä kohdennettuja, dynaamisia markkinointilistoja. Kaikki nämä ominaisuudet ovat saatavilla kun APSIS Pro integroidaan Dynamic CRM-järjestelmääsi. Lopputulos? Tehokkaampi tapa hallita liidejäsi ja asiakkaitasi!

Analysoi myynnin ja markkinoinnin ponnistelut

Selkeä ymmärrys edellisen kampanjan tuloksista on avainasemassa kun optimoidaan seuraavia myynnin ja markkinoinnin toimia. Kuinka monta liidiä, asiakasta tai tilausta edellinen kampanjasi toi? Näihin kysymyksiin on helppo vastata, sillä Dynamics CRM integraatio mahdollistaa raporttien ja taulukoiden luomisen APSIS Pro:n keräämän tiedon perusteella. 

 

Mitä tarjoamme?

  • Kahdensuuntainen integraatio APSIS Pron ja Microsoft Dynamics CRM:n versioiden 2011, 2013, 2015 ja 2016 kanssa (sis. Online ja On-premise -versiot)

  • Automatisoitu kontaktien ja liidien synkronointi Dynamics CRM:stä APSIKSEEN

  • APSIKSEEN tulleet vastaukset siirtyvät automaattisesti Dynamics CRM:ään
Transactional email for Dynamics CRM integration

APSIS Transactional email

Käyttämällä APSIS Transactional Email -integraatiota, Dynamics CRM-järjestelmäsi pystyy automaattisesti lähettämään sähköpostin APSIS Prosta, hyödyntäen dataa lähes rajattomasti. Lisäksi voit personoida lähetyksesi CRM:n datan pohjalta luoden aina kohdennettua ja joustavaa sisältöä. Tämä mahdollistaa datan sekä standardi- että räätälöidyn käytön, joka tuo entistä sitoutuneempia asiakkaita. Voit hyödyntää integraatiota mm. seuraavissa lähetyksissä: 

  • Tilausvahvistukset
  • Varausvahvistukset
  • Tilauksen tai sopimuksen uusimiset
  • Muistutukset

APSIS Transactional sähköpostien ja Dynamics CRM:n yhteinen voima mahdollistaa entistä kohdennetumpaa sisältöä, asiakkaiden sitoutuneisuutta, kasvanutta vuorovaikutusta ja lisäpotkua liiketoiminnallesi.

Integroitu tapahtumanhallinta

Lisäämällä APSIS Pro Eventin tiedot integroituun Dynamics CRM-järjestelmääsi, kaikki päivitetty tieto on saatavilla yhdessä paikassa, joka virtaviivaistaa ja helpottaa tapahtumanhallintaasi.

  • Näet CRM:stä ketä tapahtumaan on kutsuttu ja kuka on saanut muistutuksen.
  • Tiedot mm. rekisteröinnistä tai peruutuksista CRM-järjestelmään välittömästi, kun henkilö on vastannut kutsuun tai tehnyt muutoksia osallistumiseensa. 
  • Käytä tapahtumarekisteröintiä hyödyksesi keräämällä muuta tietoa CRM-järjestelmääsi ja muista hyödyntää sitä tulevissa aktiviteeteissasi. 
  • Lisää tapahtumaan rekisteröityneet henkilöt uusiksi liideiksi tai kontakteiksi CRM-järjestelmääsi, mikäli he eivät vielä ole siellä. 

Haluatko tietää lisää?

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.