Mattias Ward: Data-Driven Marketing

Mattias Wardin englanninkielinen kirja data-driven markkinoinnista on nyt saatavilla verkkokirjakaupoista. 

Kurkista mitä on luvassa

Tutustu jo nyt, ja lataa kappale Data-Driven Marketing kirjasta. Tässä kappaleessa Mattias Ward kertoo miten sopeutua maailmaan, jossa asiakkaalla on täysi päätäntävalta siitä, millaista viestintää he saavat ja miten voit tarjota korkealuokkaisen asiakaskokemuksen jota he odottavat. Hänen viestinsä pähkinänkuoressa: sopeudu tai häviä.

Uusi oppaasi data-driven markkinoinnin maailmaan

DATA-DRIVEN MARKETING kerää yhteen kaiken mitä tarvitset luodaksesi parempaa markkinointia monikanavaisessa maailmassa. Digimarkkinoijille, jotka katsovat tulevaisuuteen, päättäjille, jotka suunnittelevat kasvua sekä kaikille, jotka ovat kiinnostuneita mitä digimaailmassa on meneillään tällä hetkellä - tämä kirja antaa tietoa ja työkaluja moderniin markkinoinnin ekosysteemiin sopeutumiseksi:  

Yhtenäisen brändikokemuksen tärkeys 
Miten saada tieto siiloista hyödykäyttöön 
Online- ja offline-maailmojen yhdistäminen 
Miten lainsäädäntö vaikuttaa dataan ja yksityisyyteen 
Käytännön vinkkejä asiakas-ja prospektiprofiloinnin aloittamiseksi 
Arvokkaita vinkkejä ja kokemusta yrityksiltä, jotka tavoittelevat Single 
Customer View:ia


Mistä voin ostaa kirjan?

DATA-DRIVEN MARKETING -kirja on saatavilla monista verkkokaupoista, mm: Adlibris, Bokus ja Ginza.

Kuka on Mattias Ward?

Mattias Wardilla on ensikäden tietoa data-driven maailmasta. Perustettuaan menestyksekkään yrityksensä Innometricsin (joka myöhemmin yhdistyi APSIKSEN kanssa), Mattias jatkaa roolissaan APSIS Profile Cloudin sanansaattajana. Hän tapaa yrityksiä ja markkinoijia, ja kertoo heille uuden teknologian ja data-driven markkinoinnin mahdollisuuksista. Mattias asuu Tukholmassa vaimonsa ja neljän tyttärensä kanssa. 

Kiinnostuitko APSIS Profile Cloudista?

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.