Digiforum 16.3. | Helsinki

Haluatko tietää miltä digimarkkinoinnin vuosi 2017 näyttää? Haluatko verkostoitua muiden alan ammattilaisten kanssa? Ilmoittaudu mukaan APSIS Digiforumiin!

Aika: 16.3.2017 | klo 8.30-16.30
Paikka: Glo Hotel Art | Lönnrotinkatu 29, Helsinki

Päivä alkaa keynote-puheenvuoroilla, jossa digimarkkinoinnin gurut käsittelevät päivänpolttavia aiheita. Iltapäiväksi olemme saaneet paikalle eri aiheiden asiantuntijoita pitämään käytännönläheisiä workshopeja. 

Agenda
8.30-9.00 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9.00-11.45 Tervetuloa & Keynote-puheenvuorot
11.45-12.45 Lounas
12.45-14.30 Workshopit
14.30-15.00 Kahvitauko
15.00-16.30 Workshopit
16.30 Päivä päättyy

Hinta: 100 € / osallistuja
(Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli et itse jostain syystä pääse paikalle, niin joku toinen henkilö yrityksestäsi voi täyttää paikkasi. Osallistumismaksua ei palauteta.)

Psst. Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu heti mukaan!

Keynote puheenvuorot

Evolving from email marketing to data driven marketing.
Anders Frankel, founder & CEO, APSIS

Profile based marketing done right.
Mattias Ward, APSIS Profile Cloud, founder of Innometrics

Big data = people. Understanding the legal aspect of data-driven marketing.
Anders Hilmansson, Legal Council, APSIS

(Keynote puheenvuorot englanniksi)

Workshopit

Voit valita korkeintaan neljä workshopia, joihin osallistua päivän aikana.

Omnichannel - miten lähteä liikkeelle?
Miten palvella asiakkaita reaaliaikaisesti useassa eri kanavassa, asiakkaan profiiliin perustuen? Mitä asioita tulee huomioida yrityksen siirtyessä data-driven, omnichannel-maailmaan? Mistä lähteä liikkeelle ja mitä ottaa huomioon matkan varrella? (Workshop englanniksi)
James Carter, Director Solution Consultant & Mohammed Elkady, Senior Solution Consultant, APSIS Profile Cloud
Workshopin alustavat ajat: 13.45-14.30 ja 15-15.40

Integraatiot - CRM:n monet mahdollisuudet
Miten hyödyntää CRM:n tietoja personoidussa markkinoinnissa, automatisoidusti integraatiota hyödyntäen. (Workshop englanniksi)
Senan Rasoul, Integrations Manager, APSIS
Workshopin alustavat ajat: 12.45-13.30 ja 15-15.40

Markkinoinnin automaatio - Case: Ilmarinen
Miten automatisoidut viestiketjut ovat auttaneet Ilmarista tekemään kohdennetumpaa viestintää ja saamaan parempia liidejä.
Minna Laurila, Head of Account Management, APSIS & Mari Merilampi, Markkinointipäällikkö, Ilmarinen
Workshopin alustavat ajat: 12.45-13.30 ja 13.45-14.30

Sisältömarkkinointi viestinnän keinona
Viestintätoimisto Manifeston konkarikonsultit Jonna Varhama ja Jonna Vuokola esittelevät case-kuvauksin ja käytännön esimerkein ideoita ja vinkkejä tehokkaaseen sisältömarkkinointiin.
Jonna Varhama, asiakkuusjohtaja & Jonna Vuokola, vanhempi viestintäkonsultti, Viestintätoimisto Manifesto
Workshopin alustavat ajat: 12.45-13.30 ja 13.45-14.30

Workshopit

Design workshop
Miltä näyttää tämän päivän sähköpostiviestit design-näkökulmasta? Mitä tulee huomioida sähköpostien muuttuvassa, mutta jatkuvasti suositussa maailmassa? Workshop tarjoaa monipuolisia käytännön vinkkejä parempiin sähköposteihin.
Katri Saartoala, Email Designer & Donna Salminen, Email Designer, APSIS
Workshopin alustavat ajat: 15-15.40 ja 15.50-16.30

Edistyksellistä sähköpostimarkkinointia
Sähköpostimarkkinoinnin kuolemaa on odotettu vuosia, eikä siitä ole havaittu vielä pilkahdustakaan - päinvastoin! Miten hyödynnät älykkäästi markkinointikanavaa, jossa on todistetusti paras ROI?
Kristina Relas, Professional Services Consultant - Team Leader Finland, APSIS
Workshopin alustavat ajat: 13.45-14.30 ja 15.50-16.30

Case: Kauppakeskus Itis - Omnichannel asiakaskokemuksen ytimessä
Käytännönläheinen puheenvuoro siitä, kuinka kauppakeskus, jolla ei ole suoraa yhteyttä kuluttajaan on lähtenyt rakentamaan tapoja tunnistaa omat asiakkaansa ja viestiä heille reaaliaikaisesti yhdistäen offline- ja online- maailman.
Anna Homén, Marketing Manager, Wereldhave Finland Oy / Kauppakeskus Itis & Pekka Räsänen, Marketing Strategist, Seed Digital Media
Workshopin alustava aika: 15.50-16.30

Miten saat tuloksellisesti yhdistettyä designin ja konversio-optimoinnin verkkokaupassa?
Laaja tuotevalikoima ja teknisesti toimiva verkkokauppa eivät takaa hyvin menestyvää verkkokauppaa. Miten pystyt valjastamaan käyttöösi tietämyksen asiakkaittesi tarpeista, toiveista ja lisäämään asiakasymmärrystäsi sekä myyntiä? Tässä workshopissa parhaat asiantuntijat kertovat, miten saat tuloksellisesti yhdistettyä designin ja konversio-optimoinnin verkkokaupassa.
Ilari Vallisaari, Senior Consultant & Hanna Hämäläinen, Senior Designer, Solteq
Workshopin alustavat ajat: 14.30-15 ja 15-15.40

Älä jää rannalle kevään inspiroivimmasta digimarkkinoinnin tapahtumasta!

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.