"Haluamme oikeastaan automatisoida liiketoiminnassamme kaiken."

Haasteet

Menestyminen verkkokaupan jatkuvasti muuttuvassa ja vahvasti kilpaillussa maailmassa edellyttää innovatiivista ajattelutapaa ja sisukkuutta. KitchenTime on keittiötarvikkeiden verkkokauppa, jonka menestyksen salaisuus perustuu automaatioon. Se on puolestaan ollut liikkeelle panevana voimana yrityksen varaston robotisoinnille. Nyt KitchenTime etsii fiksuja keinoja asiakaspolkunsa automatisointiin.

Ratkaisu

KitchenTime päätti ottaa kumppanikseen APSIKSEN hyödyntääkseen arvokkainta markkinakanavaansa: sähköpostia. APSIS auttoi KitchenTimea luomaan automaatioketjuja, jotka tukevat yksilön asiakaspolun jokaista kriittistä vaihetta.

Tulokset

KitchenTimen toimitusjohtaja ja yksi perustajista Joel Falck kertoo, että APSIS on tarjonnut heille alustan monikanavaiseen dataan pohjautuvalle sähköpostimarkkinoinnille. Kun asiakastiedot ja markkinointiohjelmisto puhuvat keskenään, KitchenTime pystyy personoimaan markkinointinsa asiakaskäyttäytymisen perusteella.

          – APSIKSEN tekniikka auttaa meitä automatisoimaan monet prosesseistamme, jotka liittyvät sähköpostiviestintään asiakkaiden kanssa. Käytämme APSIKSEN markkinoinnin automaatiota kaikenlaisissa sähköposteissa asiakaspolun varrella.

Tämän ansiosta KitchenTime pystyy lähettämään asiakkaille heidän käyttäytymismalleihinsa ja kiinnostuksen kohteisiinsa perustuvia personoituja tuotesuosituksia sekä oikea-aikaisia muistutuksia niille, jotka eivät konvertoituneet ensimmäisellä kerralla. Myös muita prosesseja on automatisoitu.

          – Haluamme oikeastaan automatisoida liiketoiminnassamme kaiken siten, että keskitymme kuhunkin yksittäiseen asiakkaaseen mutta myös varmistamme, että viestintämme on oikea-aikaista ja täsmällistä.

KitchenTime perustaa nyt koko digimarkkinointistrategiansa dataan, mikä heijastuu yrityksen tulokseen. APSIKSEN ratkaisun kuutena ensimmäisenä käyttökuukautena KitchenTime kasvatti sähköpostin kautta tulevaa myyntiä 69 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Vaikka Joel Falck on erittäin tyytyväinen alun tulokseen, hän korostaa paikallisen ja omistautuneen kumppanin merkitystä:

          – Suurin hyöty APSIKSEN kanssa työskentelystä on ollut meille se, että he ovat kumppani, joka on todella auttanut meitä saamaan asioita aikaan, hän päättää.
 

+90% avausprosentti

Verrattuna manuaalisiin sähköposteihin.

 

+15% klikkausprosentti

Verrattuna manuaalisiin sähköposteihin.

+69% lisää liikevaihtoa sähköpostin kautta

Ensimmäisen kuuden kuukauden aikana, jolloin he ovat käyttäneet APSIKSEN ratkaisua.

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.