“Uutiskirje on tärkeimpiä liikenteen lähteitä verkkosivuillemme.”


Långvik Congress Wellness Hotel on Kirkkonummella sijaitseva vuonna 2010 avattu kokous- ja kylpylähotelli. Sen palvelut koostuvat kokous- ja konferenssitiloista, majoitushuoneista, kauneus- ja wellness-palveluista sekä ravintoloista. Suuri osa yrityksen markkinoinnista on digitaalista, ja siihen panostetaan vuosi vuodelta yhä enemmän.

Langvik customer case

Haaste


Långvik on matkailu- ja wellness-alan yrityksenä hyvin riippuvainen onnistuneesta täsmämarkkinoinnista. Hotelli markkinoin palveluitaan laajasti sekä toisille yrityksille että kuluttajille. Digitaalinen markkinointi onkin Långvikille elinehto, jolla varmistetaan, että huoneet täyttyvät ympäri vuoden eivätkä pelkästään sesonkeina. Markkinoinnissa käytetty ostettu rekisteri oli kankea ja sen käyttö toi huonoa palautetta. Lisää liikennettä verkkosivuille ja sitä kautta lisämyyntiä.

"Saimme APSIKSELTA yhteydenoton muutama vuosi sitten, ja heidän järjestelmänsä vastasi juuri niihin haasteisiin, jotka meillä oli: miten tehdä laajaa sähköpostimarkkinointia suhteellisen vaivattomasti ympäri vuoden ja miten saada lisää liikennettä verkkosivuillemme.”
-Kati Stenbäck, Marketing Manager

Langvik customer case eventplanning

Ratkaisu


APSIS Pro mahdollisti laajan rekisterin käytön sekä tarjosi helpon ja joustavan käyttöliittymän. APSIS Pro Event -palvelu uudisti täysin tapahtumien markkinoinnin.

Tulokset

"Otimme käyttöön sekä APSIS Pro- että APSIS Pro Event –työkalut, ja kokemuksemme ovat erittäin positiivisia. Työkalut ovat helppokäyttöisiä, ja ongelmia esiintyy hyvin vähän. Teemme uutiskirjeet itse pienessä parin hengen tiimissä", Långvik Congress Wellness Hotelin markkinointipäällikkö Kati Stenbäck kertoo

Långvik lähettää markkinointiviestejä erikseen yrityksille ja kuluttajille, sillä molemmat ovat heidän keskeisiä kohderyhmiään. Uutiskirjeitä tehdään ja lähetetään ympäri vuoden. Niiden sisältö koostuu pääasiassa tuotteista, tarjouksista, uutisista, eduista ja erilaisista kilpailuista. Långvikin toimintaympäristössä APSIS Pro ja APSIS Pro Event täydentävät hyvin toisiaan.

"Koska Långvikin kaltaisen yrityksen on tarjottava jatkuvasti uutta kiinnostaakseen asiakasta vuodesta toiseen, näemme APSIKSEN työkalujen joustavuuden erittäin tärkeänä. Jo nyt uutiskirjeet ovat meille jatkuvasti kolmen tärkeimmän liikenteen lähteen joukossa, ja sosiaalinen media täydentää niitä saumattomasti. Investoimme mahdollisesti jatkossa muihinkin APSIKSEN palveluihin, sillä tulevaisuudessa digimarkkinointi on meillä yhä suuremmassa roolissa", Stenbäck pohtii.

Uutiskirjeiden lisäksi Långvikissä ollaan tyytyväisiä APSIKSEN järjestämiin tapahtumiin ja koulutukseen. Myös yhteydenpito asiakkaaseen ansaitsee heidän mielestään kiitosta.

"Koulutukset ja aamiaisseminaarit ovat nimenomaan päivittäin markkinoinnin kanssa tekemisissä oleville suunnattuja, mikä on hyvä juttu. Niissä tarjotaan ratkaisuja ennen kaikkea jokapäiväisiin haasteisiin, kuten rekisterin ylläpitoon ja aikataulutukseen", Stenbäck kuvailee.

Haluatko kuulla lisää?