Tervetuloa APSIS-blogiin!

Täällä julkaisemme ajatuksiamme, raporttejamme ja ennustuksiamme digitaalisesta markkinoinnista. Etsitkö jotain erityistä? Kerro meille, ja alamme työstää sitä saman tien!

Julkaistu 19th April 2018 kirjoittanut APSIS

Markkinoinnin automaatio: logiikka tilastojen takana

Miksi markkinoinnin automaatio johtaa kolme kertaa korkeampaan sitoutumiseen, kuin perinteiset bulkkisähköpostit? Ja miten myynnin tehokkuus kasvaa 14,5 %:lla? Selvitämme logiikan tilastojen takana.

Tags: Email Marketing, Integrations, Marketing Automation, Lead Management

Julkaistu 11th April 2018 kirjoittanut Sarah Chase

”Älykäs sähköposti on hyvin kohdennettu, lyhyt ja ytimekäs”

Onko olemassa jonkinlainen maaginen kaava sähköpostin muotoiluun? Entä miten voit erottua kaikesta ympärillä olevasta hälystä? Sähköpostien muotoiluun erikoistunut Fredrik Wremerth kertoo viimeisimmistä trendeistä.

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Julkaistu 11th April 2018 kirjoittanut APSIS

Kuusi vinkkiä tuotesuositustesi tehon lisäämiseen

Annamme sinulle kuusi vinkkiä, joiden avulla voit nostaa tuotesuositustesi tehoa – ja liikevaihtosi pilviin.

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, E-commerce, Data-Driven Marketing

Julkaistu 14th March 2018 kirjoittanut Wilhelm Sahlberg

5 markkinoinnin automaation kuumaa trendiä

Asiantuntijamme Wilhelm Sahlberg tutustuttaa sinut viiteen markkinoinnin automaation trendiin, joita kannattaa pitää silmällä.

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Julkaistu 14th March 2018 kirjoittanut Sahar Torabi

3 yleistä myyttiä GDPR:stä

Lakiasiantuntijamme Sahar Torabi rikkoo kolme yleisintä myyttiä GDPR:stä.

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, E-commerce, Data-Driven Marketing, Lead Management

Julkaistu 5th March 2018 kirjoittanut Sarah Chase

”Digimarkkinoijien on avarrettava näkemyksiään”

Miten digimarkkinoinnin asiantuntija soveltaa teoriaa käytännössä? APSIKSEN projektipäällikkö Samantha Seljak kertoo, miten parannat sitoutumista ja pienennät asiakashävikkiä nykypäivän kilpaillussa ilmapiirissä.

Tags: Marketing Automation, E-commerce, Data-Driven Marketing

Julkaistu 2nd February 2018 kirjoittanut Sofie Bjerkefeldt

10 yleistä haastetta, jotka alentavat verkkokauppasi konversioastetta

Vaivaako verkkokauppaasi korkea välitön poistumisprosentti? Verkkokauppa-asiantuntijamme Sofie Bjerkefeldt käy läpi kymmenen yleistä haastetta, jotka vaikeuttavat mahdollisuuksiasi saada kävijöistä maksavia asiakkaita.

Tags: E-commerce

Julkaistu 23rd January 2018 kirjoittanut APSIS

Ennakoiva analytiikka: onko se todella niin monimutkaista?

Optimoi, räätälöi ja ennusta. Kun kilpailu markkinapaikassa kiristyy, myös sinuun digimarkkinoijana ja verkkokauppiaana kohdistuvat vaatimukset kasvavat. Selitämme, miksi ennakoiva analytiikka saattaa kasvaa räjähdysmäisesti vuonna 2018 ja vastaamme kysymykseen: onko se todella niin vaikeaa kuin miltä se kuulostaa?

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Julkaistu 12th January 2018 kirjoittanut Eeva Larkiala

Erota jyvät akanoista – listojen siivous kannattaa

Tiesitkö, että tutkimusten mukaan keskimäärin 25 % sähköpostitilaajista passivoituu vuoden aikana? Suurelta tuntuva määrä saattaa jopa nostaa hikikarpalot otsallesi. Kerron miksi on tärkeää pitää tilaajalistat ajan tasalla.

Tags: Email Marketing

Julkaistu 9th January 2018 kirjoittanut Sanna Ramfors

5 kuluttajanäkymää mobiiliin verkkokauppaan vuonna 2018

Maailma on muuttumassa päivä päivältä yhä mobiilimmaksi. Verkkokaupassa mobiilioptimointi ei ole enää vain mukava lisä vaan itsestäänselvyys. Miten onnistut nappaamaan jättipotin eli tyytyväiset asiakkaat? Verkkokauppa-asiantuntijamme Sanna Ramfors kertoo, kuinka se onnistuu!

Tags: E-commerce

Pages

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.