3 automatisoitua sähköpostia, joista B2C-yritykset hyötyvät

2017-10-11

Markkinoijan on mahdotonta seurata suuren ja monipuolisen asiakaskuntansa jokaista liikettä manuaalisesti. Oikeanlaisella strategialla ja markkinoinnin automaation järjestelmällä, sinun on mahdollista tunnistaa miten kuluttajat reagoivat brändiisi eri tilanteissa ja ohjata heidät kohti konversiota.
Esimerkiksi: Henkilö laittaa tuotteita ostoskoriin, mutta ei suorita ostosta loppuun. Lähetä ystävällinen viesti, jossa muistutat hylätystä ostoksesta ja kehota kuluttajaa takaisin verkkokauppaan suorittamaan ostos loppuun.
Teoriasta käytäntöön – tässä kolme esimerkkiä automatisoiduista viesteistä, joista erityisesti B2C-yritykset hyötyvät:
1. Uusintatilaukset ja muistutusviestit
2. Uudelleenaktivointiviestit
Nämä, ja paljon muita vinkkejä löydät uunituoreesta Dataohjatun sähköpostimarkkinoinnin käsikirjastamme. Lataa käsikirja ja opi miten voit voittaa taiston sähköpostin oleellisuudesta.
