Hylätyt ostoskorit: takaisin perusasioihin

Kirjoittanut APSIS

2016-04-13

Globaali verkkokauppa kasvaa. Se tarkoittaa, että markkinoijien on aika oppia hylätyistä ostoskoreista: mitä ne ovat, ja erityisesti kuinka ne voidaan pelastaa

What you need to know about abandoned shopping carts in e-commerce

 

Nykypäivänä valtavasta tiedon määrästä on tullut liike-elämän standardi. Aina on jokin uutuuttaan kiiltävä trendi, jota pitäisi seurata – juju onkin siinä, mihin niistä kannattaa käyttää aikaa

Sama pätee myös digitaaliseen markkinointiin. Hylättyjen ostoskorien trendi, joka ei ole täysin uusi, on monien markkinoijien mielestä edelleen vähäpätöinen asia, vaikka se maksaa heille joka vuosi yhä enemmän pienentyneenä tai saamatta jääneenä liikevaihtona.

Sen vuoksi laadimme englanninkielisen ”Hylätyt ostoskorit: takaisin perusasioihin” –esityksen, jolla haluamme näyttää, että hylätyt ostoskorit ovat huomion arvoisia. Nokkelat sähköpostimarkkinoijat voivat voittaa hylätyt ostoskorit helposti takaisin! Klikkaa diasarjaamme alla ja katso itse, mitä tarkoitamme:

Hylätyt ostoskorit: takaisin perusasioihin (APSIS)

Huomaatko? Ei lainkaan liian monimutkaista. Jos olet valmis sukeltamaan syvemmälle tähän verkkokaupan osa-alueeseen, katso APSIS Ecom ja Hylätyt ostoskorit -sivuiltamme lisätietoja! Lue myös Gigantin menestystarina siitä, miten he saivat kasvatettua myyntiä asiakkaat takaisin kutsumalla.