Opi tuntemaan "NOW Customer"

Kirjoittanut APSIS

2015-01-12

Älypuhelinten käytön valtava kasvu on muuttanut meidän markkinoijien toimintaympäristön. Nykypäivän "HETI-ihminen" odottaa kohdennettua viestintää juuri hänelle ja heti paikalla.

Markkinoijalle tämä tarkoittaa melkoista haastetta, mutta myös loistavia mahdollisuuksia – mikäli strategiasi on oikea. Kerromme miten automatisoimalla markkinointiasi voit voittaa "HETI-asiakkaan" puolellesi.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten toimithan nopeasti!

Päivämäärä:
2.12.2014

"NOW customer":
Verkostoitumisaamiainen klo 08:30-09:00
Seminaari sekä Q&A-sessio klo 09:00-11:00

Paikka: 
Tennispalatsi, Sali 3
Salomonkatu 15, 00100 Helsinki

Varaa paikkasi nyt