Paranna sähköpostimarkkinoinnin tuloksia

Kirjoittanut APSIS

2014-09-10

Tämän syksyn seminaariaiheena on tulosten parantaminen: tavoitteemme on sekä innoittaa uusilla ajatuksilla että jakaa hyväksihavaittuja ja testattuja keinoja huippusaavutusten varmistamiseksi.

Päivä: 10. lokakuuta, torstaina
Aika: 08:30-11:30
Paikka: Tennispalatsi, sali 9. Salomonkatu 15, 00100 Helsinki
Hinta: Tilaisuus on maksuton*
 

Ilmoittaudu tästä

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten toimithan nopeasti.
*Huom! no-show veloitus on 50€, mikäli ilmoittautumista ei peruta 3 päivää ennen tilaisuutta.
 

Aamupäivän aikana kerromme mm. :

  • Viimeisimpiä tutkimustuloksia liittyen sähköpostin käyttöön älypuhelimilla
  • "Split" -testauksen voimasta ja hyödyistä
  • Kuinka Apple käyttää automaattisia viestiketjuja (trigger -viestit) uusille asiakkailleen
  • Käytännön neuvoja vastaanottajalistan kasvattamiseksi. Tehokkaasti ja laadukkaasti
  • Asiakas Case: Reima - Sähköpostilla selkeä vaikutus myynnin kasvattajana
     



Seminaarissa ovat puhujina

Marjo Pulkkinen

Web Shop Manager Marjo Pulkkinen vastaa Reima Oy:n online-kuluttajamyynnin suunnittelemisesta ja toteuttamisesta Suomen markkina-alueella. Hän on usean vuoden ajan toiminut erilaisissa digitaalisen myynnin ja markkinoinnin tehtävissä.

Ann Hofvander

Ann johtaa Apsiksen myyntitoimintoja globaalisti. Hänellä on pitkä kansainvälinen kokemus ICT -sektorilta ja hän on toiminut erilaisissa johtotehtävissä ja rakentanut myyntiorganisaatioita mm. Intiassa, Tsekin Tasavallassa ja Kanadassa.

Hanna Ilén

Hanna toimii Apsiksen Suomen maajohtajana. Hänellä on monipuolinen tietotaito suomalaisesta liike-elämästä, etenkin ohjelmistoalalta. Hanna on toiminut erilaisissa johto-, asiantuntija- ja myyntitehtävissä yhteistyökumppaneinaan kansainvälisesti toimivia suuryrityksiä, pieniä ja keskisuuria yrityksiä sekä myös julkishallinnon tahoja.