Inspiroidu menestystarinoistamme


Lue, miten asiakkaamme ovat saaneet huikeita tuloksia Apsiksen ratkaisujen avulla! Menestyksen salaisuus on yksinkertaisemmat ja nopeammat prosessit sekä paremmat digitaalisen markkinoinnin kampanjat.

Tibergs Möbler


 

Konseptista konversioihin - APSIS One käyttöönotto

Tibergs Möbler on ruotsalainen jälleenmyyjä, joka tarjoaa laajan valikoiman laadukkaita tuotteita useilta kodinsisustusbrändeiltä. Uskollinen APSIS-asiakas vuodesta 2009 lähtien päätti siirtyä APSIS Oneen maaliskuussa 2019 hyödyntääkseen paremmin markkinoinnin automaatiota ja verkkosivutietoja

Golf Center


“Verkkomyyntimme on kasvanut 25 % APSIS Onen käytön aikana”

Golf Center on Suomen johtava golfvarusteiden jälleenmyyjä, jolla on sekä kivijalkamyymälöitä että verkkokauppa. Golf Centerin markkinointipäällikön Anssi Rauhalan mukaan heidän haasteitaan ovat liiketoiminnan kasvattaminen ja toiminnan laajentaminen sekä offline- että online-kaupassa – siksi he ovat päättäneet keskittyä yhä enemmän digimarkkinointiin.

Kämp


Kämp Collection Hotels (KCH) on Suomen korkeatasoisimpia hotelliketjuja, jolle parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen tarjoaminen on ensisijaisen tärkeää. Halu tarjota parasta mahdollista palvelua sekä yhtenäistää toimintoja ja käytäntöjä olivat merkittävimmät syyt lähteä markkinoinnin automaatioprojektiin. ”Haluamme vaikuttaa asiakaskokemukseen jo ennen varsinaista majoitusta, sekä myös lähdön jälkeen, jotta asiakas palaisi uudestaan. Markkinoinnin automaation avulla saamme katettua asiakaspolun laajemmin”, kertoo Digital Marketing & CRM Manager Annemari Kurki.

Hankkija


Hankkija on uraauurtava yritys maanviljelyn, maatalouskoneiden, puutarhanhoidon sekä hevos- ja lemmikkieläintuotteiden myynnissä. Verkkokaupan lisäksi Hankkijalla on 64 kivijalkamyymälää ympäri Suomea. Koska Hankkija palvelee kahta hyvin erityyppistä kohderyhmää – ammattiviljelijöitä ja kuluttajia – on erityisen tärkeää, että sisältöä niin verkkosivulla kuin sähköposteissa voidaan personoida täysin henkilön omien kiinnostuksen kohteiden ja käyttäytymisen mukaan.

Kitchentime


Menestyminen verkkokaupan jatkuvasti muuttuvassa ja vahvasti kilpaillussa maailmassa edellyttää innovatiivista ajattelutapaa ja sisukkuutta. KitchenTime on keittiötarvikkeiden verkkokauppa, jonka menestyksen salaisuus perustuu automaatioon. Se on puolestaan ollut liikkeelle panevana voimana yrityksen varaston robotisoinnille. Nyt KitchenTime etsii fiksuja keinoja asiakaspolkunsa automatisointiin.

Kämp success case
Kitchentime logo

Lisää menestystarinoita