Inspiroidu menestystarinoistamme


Lue, miten asiakkaamme ovat saaneet huikeita tuloksia APSIKSEN ratkaisujen avulla! Menestyksen salaisuus on yksinkertaisemmat ja nopeammat prosessit sekä paremmat digitaalisen markkinoinnin kampanjat.

Kämp


Kämp Collection Hotels (KCH) on Suomen korkeatasoisimpia hotelliketjuja, jolle parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen tarjoaminen on ensisijaisen tärkeää. Halu tarjota parasta mahdollista palvelua sekä yhtenäistää toimintoja ja käytäntöjä olivat merkittävimmät syyt lähteä markkinoinnin automaatioprojektiin. ”Haluamme vaikuttaa asiakaskokemukseen jo ennen varsinaista majoitusta, sekä myös lähdön jälkeen, jotta asiakas palaisi uudestaan. Markkinoinnin automaation avulla saamme katettua asiakaspolun laajemmin”, kertoo Digital Marketing & CRM Manager Annemari Kurki.

Kitchentime


Menestyminen verkkokaupan jatkuvasti muuttuvassa ja vahvasti kilpaillussa maailmassa edellyttää innovatiivista ajattelutapaa ja sisukkuutta. KitchenTime on keittiötarvikkeiden verkkokauppa, jonka menestyksen salaisuus perustuu automaatioon. Se on puolestaan ollut liikkeelle panevana voimana yrityksen varaston robotisoinnille. Nyt KitchenTime etsii fiksuja keinoja asiakaspolkunsa automatisointiin.

Thomas Cook


Omnichannel -strategia ja käyttäytymisdatan hyödyntäminen vauhdittivat Thomas Cookin myyntiä

Sunfleet


Sunfleet on Ruotsin johtava yrityksille ja yksityishenkilöille yhteiskäyttöautoja toimittava yritys. Yrityksen asiakkailla on tällä hetkellä käytettävissään 1 400 autoa 50 paikkakunnalla Ruotsissa. Sunfleetin markkinointipäällikkö Sandra Rydberg kertoo markkinointiosaston hyödyntävän erilaisia digitaalisen viestinnän keinoja tehdäkseen yritystä tunnetuksi ja välittääkseen jäsenilleen kiinnostavaa tietoa.

Kämp logo
kitchentime logo
Thomas Cook
Sunfleet