Tehokasta sähköpostimarkkinointia

Sähköpostimarkkinointi on edelleen yksi tuottavimmista ja tehokkaimmista inbound-markkinoinnin keinoista. Luo vaikuttavia ja kauniita viestejä helppokäyttöisellä sähköpostimarkkinoinnin työkalulla, käyttövalmiita mallipohjia ja drag-and-drop -työkalua hyödyntäen. Sitouta vastaanottajiasi hyödyllisellä sisällöllä ja personoiduilla markkinointiviesteillä. Mittaa tuloksia jatkuvasti ja kehitä sähköpostimarkkinointia osana yrityksesi kokonaisvaltaista digitaalista markkinointia.

Skapa nyhetsbrev
mall för nyhetsbrev

Helppokäyttöinen työkalu

Intuitiivinen drag-and-drop -tekniikan ansiosta sähköpostimarkkinoinnin viestien luominen on helpompaa kuin koskaan aiemmin. Houkuttelevat ja sitouttavat viestit syntyvät kädenkäänteessä.

nå nya målgrupper med e-post

Täydellinen jokaiselle laitteelle

Mobiilikäyttäjiä on reilusti yli puolet kaikista sähköpostikäyttäjistä - on siis tärkeää, että viestisi ovat responsiivisia. Haluamme varmistaa, että viestisi näyttävät hyvältä - riippumatta vastaanottajan käyttämästä laitteesta tai sähköpostisovelluksesta.

personliga nyhetsbrev till många mottagare

Sinun brändisi ilme

On tärkeää, että uutiskirjeesi ja muut viestisi näyttävät brändisi mukaisilta. Käytä vakiomallipohjaamme brändisi ilmeellä tai teetä uniikki mallipohja suunnittelupalvelumme avulla.

"APSIS auttaa meitä saamaan uusia asiakkaita varmistamalla, että viestintämme näyttää ammattimaiselta.”

– Niclas Bergenblad, Creative Director, Navigator

Sitouta tilaajasi

Sähköposti on oiva keino syventää asiakassuhdetta. Mitä enemmän personoit sähköpostikampanjoitasi tilaajiesi tarpeiden ja kiinnostuksen mukaan, sitä varmemmin saat paremmat konversiot ja haluamiasi tuloksia. APSIS Pro sähköpostimarkkinoinnin työkalulla luot kohdennettua sisältöä hyödyntäen tilaajiesi taustatietoja (kuten demografiatietoja), käyttäytymistietoja ja kyselytutkimusten tuloksia – lisäämättä omaa työmäärääsi. Automaation ja segmentoinnin avulla sinulla on käsissäsi kaikki mitä tarvitset tilaajiesi sitouttamiseen vahvemmin kuin koskaan aiemmin.

 

Muista kysyä markkinointilupa

Yksi onnistumisen avain sähköpostimarkkinoinnissa on luvan kysyminen (opt-in). Kun viestisi ovat toivottuja ja odotettuja myös tulokset puhuvat puolestaan.

Ostettujen sähköpostilistojen käyttö on paitsi hyvän tavan vastaista myös kiellettyä APSIS-asiakkaana. Ennen kaikkea kuitenkin varmistamme, että lähetyksesi kunnioittavat tilaajiesi yksityisyyttä, ja vältämme lähetyksiä jotka voisivat vahingoittaa brändiäsi. Tulos? Tyytyväiset, sitoutuneet tilaajat ja kasvava asiakkuuden arvo.

Kerromme mieluusti parhaat vinkit listojen kasvattamiseen ja ylläpitämiseen reiluin keinoin.

Tidskrift och en kopp kaffe på ett bord

Käyttöoikeudet? Sinä päätät.

APSIS Pron avulla päätät itse, kuinka paljon tietoa yhteistyökumppanisi, eri toimipisteet tai tytäryhtiöt saavat asiakastililtäsi. Kyse ei ole vain käyttöoikeuksien hallinnasta, vaan myös prosessien kehittämisestä: pysyt kartalla siitä, kuka on vastuussa sisällön tuotannosta, kuka aikataulutuksesta ja kuka huolehtii sähköpostimarkkinoinnin datan analysoinnista ja hyödyntämisestä.

Traffic on a busy road

Paranna tuloksiasi

APSIS Pro sähköpostimarkkinoinnin työkalun avulla seuraat kampanjoidesi vaikutusta verkkosivujesi liikenteeseen, kiitos integrointimme Google Analyticsin, NedStatin ja Omnituren kanssa. Saatavillasi ovat myös yksityiskohtaiset, ajantasaiset raportit jokaisen lähetyksen jälkeen avauksista, klikkauksista ja palautuksista (bounces).

Seuraa millainen sisältö resonoi vastaanottajiin ja tarjoa heille jatkossa entistä paremmin kohdennettua sähköpostimarkkinointia.

Tutustu APSIS Pro –palveluun henkilökohtaisesti.

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.