Personoi. Profiilien voimalla.

Asiakkaat odottavat personoitua viestintää ja sisältöjä. Omnichannel-profiileihin pohjautuva personointi luo yrityksellesi merkittävän kilpailuedun.

Miksi käyttää profiileja?

Online- ja offline-datan yhdistävät profiilit vievät personoinnin uudelle tasolle. Sen sijaan että tekisit personointia vain kävijän aiemman selauskäyttäytymisen perusteella, voit hyödyntää tietoa mistä tahansa järjestelmästä tai kanavasta, reaaliajassa. Vuorovaikutus asiakkaan / prospektin kanssa saa täysin uuden ulottuvuuden.

Yhdistä asiakasdata kaikista eri kanavista ja tietolähteistä yhteen, dynaamiseen asiakas- tai prospektiprofiiliin ja kasvata asiakasuskollisuutta, konversiota ja myyntiä. Voit hyödyntää profiileja myös ulkoisissa display-kanavissa sekä yhdistää niitä kolmannen osapuolen tietolähteisiin kohdeyleisösi laajentamiseksi.

Mitä voit personoida?

APSIS Profile Cloudin pienellä koodinpätkällä voit personoida verkkosivusi sisällön (kuvat, sivun elementit ja navigoinnin) reaaliajassa. Voit personoida myös pop-upit ja niiden avulla näyttää haluamasi kehotteen (esim. yhteystietojen kysymiseksi) kävijän käyttäytymisen perusteella ja siten lisätä konversiota, etenkin tuntemattoman kävijän tunnistamiseksi.

Lue miten Arla hyödynsi Profile Cloudia

Miksi lopettaa tähän?

Asiakkaamme hyödyntävät APSIS Profile Cloudia paljon muuhunkin, kuin verkkosivujensa personointiin. Profiilitietojen avulla saat tehtyä parempaa ja osuvampaa display retargetointia, jolloin tulokset paranevat ja kokonaiskustannukset laskevat. Tämä tieto on luonnollisesti myös oleellista dynaamisen ja kiinnostavan sähköpostisisällön tarjoamiseksi.

Lue lisää retargetoinnista

Haluat ehdottomasti kuulla lisää?

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.