Käynnistä dataohjattuja kampanjoita kaikissa kanavissa


Audience

Audience -työkalun avulla voit kohdistaa ja päästä käsiksi yksittäisiin asiakasprofiileihin, rakentaa segmenttejä, seurata käyttäytymistä eri kanavissa ja hallita tilaajakantaa GDPR:n mukaisesti. Kaikki yhdessä paikassa.

Asiakasdatan hallinnan 3 tärkeintä hyötyä


Asiakasprofiilit


Ymmärrä jokaista asiakasta kokonaisvaltaisesti keräämällä kaikki vuorovaikutus uniikkeihin asiakasprofiileihin.

Markkinoijille tehty CDP


Tee digitaalisesta markkinoinnista toimivaa yhdistämällä Customer Data Platform -alustan (CDP) voima tehokkaisiin digimarkkinoinnin työkaluihin.

Hallitse henkilötietoja


Kerää, hae, hallitse, vie ja poista henkilötietoja luottamuksen ylläpitämiseksi ja GDPR-asetuksen noudattamiseksi.

Asiakastietokortti, joka näyttää asiakkaiden toiminnan yhdellä alustalla.

Yhdistä asiakasdata tehokkaisiin digimarkkinoinnin työkaluihin


Kerää dataa useiden kanavien kautta täydentääksesi digimarkkinoinnin työkaluja arvokkaalla asiakastiedolla. Kaikki data, jota tarvitset relevanttien kampanjoiden luomiseen – yhdessä paikassa.

Ei datasiiloja. Ei manuaalista datan tuontia tai listojen vientiä. 360-asteisen asiakasnäkymän avulla pystyt markkinoijana hallitsemaan brändikokemusta verkossa täysin.

Ymmärrä klikkauksen takana olevaa henkilöä


  • 360-profiilit
  • Segmentit
  • Suostumus ja aiheet
Asiakastietokortti APSIS One -alustalla. Se näyttää 360 asteisen asiakasnäkymän.

Yksi yhtenäinen asiakasnäkymä


360-profiilit

Seuraa ja analysoi kaikkea asiakkaan vuorovaikutusta. Tunnista sivuston tuntemattomat kävijät evästeiden avulla ja täytä profiilit vähitellen kaikista kanavista ja kosketuspisteistä saamallasi käyttäytymisdatalla.

Yleisösegmenttien yleisnäkymä APSIS One Audience -työkalussa.

Löydä ja kohdista oikeisiin segmentteihin


Segmentit

Voit luoda yksilöllisiä ja tarpeisiisi sopivia viestejä määrittämällä omat segmenttisi, tai voit aloittaa helposti ja nopeasti etukäteen määritellyillä älykkäillä segmenteillämme, jotka perustuvat toimintaan, ominaisuuksiin ja käyttäytymiseen. Asiakkaasi liikkuvat dynaamisesti segmenttien välillä, kun he ovat vuorovaikutuksessa brändisi kanssa.

Yleisnäkymä APSIS One suostumuslistasta.

Älä eksy aiheen ulkopuolelle


Suostumus ja aiheet

Anna asiakkaidesi määritellä omat sisältöasetuksensa, niin pysyt perillä suostumuksesta ja käyttöoikeuksista. Hallinnoi kunkin kanavan käyttöoikeuksia tarkistaaksesi, oletko saanut asiakkaalta sähköpostia, verkkosivustoa tai tekstiviestejä koskevan suostumuksen.

Haluatko päästä alkuun APSIS Onen kanssa?


Digiasiantuntijamme näyttävät mielellään, miten se toimii.