Yksilöllinen asiakaspolku askel askeleelta


Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaation ydin on toimittaa oikea viesti, oikealle henkilölle, oikeaan aikaan.

Kyllästyttääkö toistuvat ja manuaaliset työtehtävät? Markkinoinnin automaation työkalumme luo virtaviivaisia työnkulkuja myynnin ja markkinoinnin välillä. Ohjaa asiakkaitasi kohti seuraavaa konversiota dynaamisen ja reaaliaikaisen yleisödatan avulla.

Hyödyllisiä vinkkejä, hyviä strategioita, sekä inspiroivia esimerkkejä markkinoinnin automaatiosta saat oppaista ja käsikirjoistamme.

Markkinoinnin automaation 3 tärkeintä hyötyä


act on behaviour icon

Toimi käyttäytymisen perusteella


Oikea-aikainen personoitu sisältö vangitsee käyttäjän huomion. Mukauta viestiäsi käyttämällä dynaamista käyttäytymisdataa – reaaliaikaisesti.

Markkinoinnin automaation työkalumme tietää

Saa enemmän aikaan vähemmällä vaivalla


Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen vaatii aikaa ja vaivaa. APSIS markkinoinnin automaation järjestelmä tietää, miten yleisösi on vuorovaikutuksessa kanssasi, ja toimittaa viestin tämän mukaisesti.

Tarkka kohdistaminen

Tarkka kohdistaminen


Yhdistämällä automaatioketjut asiakasprofiileihisi APSIS One Audience -ratkaisun avullla ymmärrät entistä paremmin, mitä yleisösi haluaa ja milloin.

marketing automation flow example

Räätälöi automaatioketjut asiakkaan tarpeiden ja käytöksen mukaan


Loistavaan ja eteenpäin vievään asiakaspolkuun verkossa ei ole oikotietä. Viestien ja sisällön on täsmättävä siihen, missä kohtaa henkilö kulkee asiakaspolulla. APSIS markkinoinnin automaatio järjestelmän avulla voit rakentaa dynaamisia automaatioketjuja sekä luoda sitouttavia ja kannattavia asiakassuhteita.

 

Markkinoinnin automaatio järjestelmän avainominaisuudet


  • Triggeröi uutta toimintaa
  • Lähetä personoitua sisältöä
  • Räätälöi kokemus
Triggeröi uutta toimintaa

Triggeröi uutta toimintaa


Ota käyttöön automaatioketjut, jotka perustuvat asiakasprofiilien dataan.

  • Tapahtumat ja toiminta
    Tapahtumat ja toiminta
    Toimi ostojen, lomakkeiden, sähköpostikäyttäytymisen, profiilitoimintojen ja muun toiminnan perusteella.
  • dates icon
    Päivämäärään perustuva
    Toimi asiakasdatan pohjalta. Esimerkkejä ovat syntymäpäivä, vuosipäivä ja asiakkaan toiminnan alku- tai loppupäivä.
  • profile attributes icon
    Profiilin ominaisuudet
    Uudelleenohjaa profiilit dynaamisesti uuteen ketjuun niiden toiminnan ja ominaisuuksien perusteella.
  • segments icon
    Profiilin segmenttidata
    Poista tai lisää profiileita automaattisesti ketjuihin, kun profiili siirtyy uuteen segmenttiin.
Lähetä personoitua sisältöä

Lähetä personoitua sisältöä


Päätä seuraava toimenpide kullekin profiilille, niin varmistat personoidun kokemuksen.

  • Automatisoidut sähköpostit
    Automatisoidut sähköpostit
    Lähetä ajankohtaisia sähköposteja, jotka sopivat yhteen profiilin käytöksen ja kiinnostuksen kohteiden kanssa.
  • Automatisoidut tekstiviestit
    Automatisoidut tekstiviestit
    Personoi asiakaskokemus ottamalla tekstiviestit mukaan automaatiokampanjoihisi.
  • Lisää webhook
    Lisää webhook
    Siirrä dataa muista lähteistä ja anna lisäpuhtia asiakaspolulle.
  • Jaa profiilit
    Jaa profiilit
    Lähetä automaattisia sähköposti-ilmoituksia organisaatiosi tärkeille sidosryhmille.
Räätälöi kokemus

Räätälöi kokemus


Lisää tiettyjä ehtoja parantaaksesi asiakaskokemusta entisestään ja tehostaaksesi työnkulkujasi.

  • Täydellinen ajoitus
    Täydellinen ajoitus
    Aseta ajastimia, hälytyksiä ja aikaikkunoita lähettääksesi viestit parhaaseen aikaan.
  • Split testaus
    Split testaus
    Tee split testejä, jotta näet mikä sisältö puhuttelee kohdeyleisöä parhaiten.
  • Yhdistä ketjut
    Yhdistä ketjut
    Vähennä työtaakkaasi yhdistämällä kaksi automaatioketjua laajemmaksi ketjuksi.
  • Kustomoi asiakaspolku
    Kustomoi asiakaspolku
    Jaa asiakkaasi erilaisiin automaatioketjuihin käyttäytymisdatan ja demografisen datan perusteella.

Haluatko jutella kanssamme lisää markkinoinnin automaatiosta?


Asiantuntijamme ovat valmiita kertomaan lisää markkinoinnin automaatio -työkalusta. Yhdessä löydämme organisaatiollesi parhaiten sopivat ratkaisut. Ota yhteyttä ja tilaa ilmainen demo:

Laita markkinoinnin automaation rattaat pyörimään!


Opi lisää markkinoinnin automaatiosta ilmaisten oppaiden avulla, jotka ovat täynnä oivia neuvoja ja inspiroivia automaatioketjujen esimerkkejä.

Markkinoinnin automaatio B2B-yrityksille

Markkinoinnin automaatio B2C-yrityksille