DigiArena logo

APSIS DigiArenassa

Tule mukaan osallistumaan kevään uutuustapahtuman APSIS-workshopeihin! Pureudumme mm. markkinoinnin automaation prosessiin pelinomaisin keinoin. Lisäksi pohdimme SQL:n ja MQL:n eroja sekä eri kosketuspintoja asiakaspolun aikana. Selvitämme myös mitä uusi, jatkuvasti MarTech -ympäristössä esiin tuleva termi Customer Data Platform (CDP) tarkoittaa, ja miten se eroaa muista MarTech-ratkaisuista kuten DMP:stä.

Lue alta tarkat workshop-kuvaukset sekä ilmoittaudu prosessipeliin (muihin workshopeihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen).

Markkinoinnin automaation prosessipeli

Luodaan unelmien automaatio! Prosessipeli on uudenlainen tapa mallintaa automaatiota. Peli on antoisin, mikäli jo teet markkinoinnin automaatiota tai kartoitat mahdollisuuksia ja vaatimuksia parhaillaan. Pelin aikana on mahdollisuus oppia prosessista ja sen vaiheista sekä vaihtaa ajatuksia muiden markkinoijien kanssa.

Peliin on vain rajoitettu määrä paikkoja, joten ilmoittaudu heti.

klo 9.00-9.20
klo 11.00-11.20
klo 14.30-14.50

MQL meets SQL

Oletteko miettineet oman yrityksenne asiakaspolkua? Mitä kontaktipisteitä, digitaalisia ja fyysisiä, matkan varrella on? Workshopissa pohditaan markkinoinnin ja myynnin kvalifioimia liidejä, miten niitä voisi saada ja miten lämmittää henkilöä kohti ostopäätöstä.

klo 10.20-10.40
klo 12.00-12.20
klo 15.10-15.30

Rapidly evolving MarTech landscape

There's a new kid on the playground called CDP. What does it mean, why your company should start to play with it and how does it differ from DMP? (Presentation / workshop is mainly in English)

klo 10.00-10.20
klo 11.40-12.00
klo 14.00-14.20

© APSIS International AB. Kaikki oikeudet pidätetään.