guy listening to a podcast

APSIS Podcast: A Zip of Marketing


Digitaalisen markkinoinnin podcast-sarja

Tervetuloa englanninkielisen APSIS podcastin pariin: A Zip of Marketing. Kesän aikana julkaisemme viikoittain uuden podijakson, joista jokainen keskittyy yhteen ajankohtaiseen digitaalisen markkinoinnin aiheeseen.

A Zip of Marketing


  • Jakso 1
  • Jakso 2
  • Jakso 3
  • Jakso 4
  • Jakso 5
Sarah Chase

Helppokäyttöisyys: ”Ilman helppoutta ei ole markkinointia!”


Sarah Chase | Jakso 1

Mitä helppokäyttöisyyden konsepti tarkoittaa? Entä miten ratkaisevaa se on liiketoimintasi kannalta? A Zip of Marketing -podcastin ensimmäisessä jaksossa kuulet copywriter Sarah Chasen – joka työskentelee helppousnäkökulman parissa päivittäin – puhuvan helppouden sisällyttämisestä omaan ajattelutapaan. Hän kertoo helppouden eduista ja yleisistä virheistä sekä jakaa parhaat vinkkinsä alkuun pääsemiseksi. Kuuntele ensimmäinen jakso!

Tim Reher

Personointi: Kuinka tulet relevantiksi personoinnin avulla


Tim Reher | Jakso 2

Kuinka tärkeää oman sisällön personointi on? Entä ovatko personointi ja relevanssi vastaus  liiketoimintasi menestykseen? Tässä jaksossa vieraanamme on Tim Reher– CRM-integraatiokonsulttimme, joka on aiheen asiantuntija. Jaksossa puhutaan alkuun pääsemisestä, relevanssin arvosta ja oikeanlaisen datan tärkeydestä. Tim antaa myös hyviä vinkkejä siihen, kuinka sinusta tulee oikea personoinnin ammattilainen. Aloita kuuntelu!

Tietosuoja: Mikä on tietosuojan Graalin malja?


Sahar Torabi | Jakso 3

Miksi pelkäämme tietojemme jakamista niin paljon? Entä mitä velvoitteita sinulla on markkinoijana tietosuojan suhteen? Tänään juttelemme Sahar Torabille, joka työskentelee Apsiksella lakimiehenä. Hän kertoo kaiken tietosuojan Graalin maljasta sekä siitä, kuinka sinä markkinoijana voit parantaa asiakkaidesi luottamusta. Lisäksi Sahar jakaa parhaat vinkkinsä siihen, kuinka pysyä ajan tasalla tietosuoja-aiheeseen liittyvien uutisten kanssa. Virittäydy kuuntelemaan!

sofie

Linnunradan käsikirja markkinoinnin automaatioon


Sofie Bjerkefeldt | Jakso 4

Mitä etuja markkinoinnin automaation hyödyntäminen tarjoaa? Entä miten se voi palvella sekä markkinoijia että vastaanottajia? Kuuntele, kun tuotepäällikkö Sofie Bjerkefeldt puhuu oikeanlaisen datan analysoinnin ja vastaanottajan jatkuvan huomioimisen tärkeydestä – ja täten relevantin sisällön luomisesta. Tämän lisäksi hän jakaa parhaat vinkkinsä siihen, kuinka pääset alkuun markkinoinnin automaation kanssa. Kuunnellaanpa!

pelle podcast

MarTech: CMO:n näkemys MarTech-trendeihin


Pelle Rosell | Jakso 5

Miltä markkinointiteknologian tulevaisuus näyttää? Entä kuinka rakennat oivalluksiin perustuvan markkinointiosaston? Tässä jaksossa tapaamme Pelle Rosellin – Apsiksen CMO:n – joka on työskennellyt markkinoinnin parissa yli 30 vuoden ajan. Hän puhuu siitä, miksi selkeän strategian yhdistäminen teknologiaan on tärkeää, sekä kuinka voit kattaa kaikki kosketuspisteet ja löytää ihanneasiakkaat. Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä hän antaa pari hyödyllistä vinkkiä, jos haluat päästä alkuun markkinointiteknologian kanssa. Virittäydy kuuntelemaan A Zip of Marketing -podcastia!