APSIS aamiainen 9.4.2019


Persoonat jokaisen klikkauksen takana

Vie personointi uudelle tasolle markkinoinnin automaation avulla

Vähemmän manuaalista työtä, parempia tuloksia! Kevään toinen APSIS tapahtuma käsittelee dataohjattua markkinointia.

Tällä kertaa pureudumme yhteen digimarkkinoinnin suurimmista haasteista: miten saavuttaa henkilökohtainen relevanssi? Lisäksi kerromme, miten markkinoinnin automaatio ja asiakasprofiilit luovat yhdessä henkilökohtaisen asiakaskokemuksen.

Tervetuloa APSIS aamiaiselle


Aika: 9.4.2019 | klo 8.30-10.00
Paikka: Scandic Park Helsinki | Mannerheimintie 46

Tapahtuman aikataulu:

08:30-09:00
Aamiainen ja verkostoitumista

09:00-09:25
Tuore kuluttajatutkimus: Mitä ajatuksia personoitu digimarkkinointi herättää vuonna 2019?

09:25-09:50
Asiakasprofiilien arvo nykyisessä digimarkkinoinnin toimintaympäristössä 

09:50-10:00
Yhteenveto ja kysymykset

Uusi APSIS One -alusta


Mikä on APSIS One? Customer Data Platform -alusta, joka sisältää koko pakillisen tehokkaita ja käyttäjäystävällisiä työkaluja sähköpostimarkkinointiin, verkkosivustoille sekä tekstiviestien ja markkinoinnin automaatioon.