Sähköpostimarkkinoinnin dataan perustuva tulevaisuus


Markkinoijan käsikirja datan mielenkiintoiseen maailmaan.


Voita taisto oleellisuudesta

Sähköpostimarkkinointi kehittyy jatkuvasti vaikka se on jo nyt yksi digitaalisen markkinoinnin kehittyneimmistä osista. Data mahdollistaa personoidun asiakaskokemuksen ja markkinoinnin automaatio auttaa sekä markkinointia että myyntiä toimimaan paremmin ja tehokkaammin liidienhallinnassa.

Tämä käsikirja on tarkoitettu henkilöille, jotka haluavat kehittää strategiaansa sekä käytännön taitoja data-driven markkinoinnissa tarjotakseen parasta mahdollista sisältöä sähköpostitilaajilleen.

  • Sähköpostimarkkinoinnin historia, nykyaika ja tulevaisuus
  • Miten luoda hyvä uutiskirje?
  • Miten toimia järkevästi segmentoinnissa ja personoinnissa? 
  • Markkinoinnin automaatio: strategiat ja esimerkit
  • Retargetointi
  • GDPR - pikakurssi markkinoijalle