Markkinoinnin automaatio B2B-yrityksille


Ryhdy markkinoinnin automaation asiantuntijaksi

Käsikirja markkinoijille, jotka haluavat luoda ja kehittää asiakassuhteita. 


Markkinoinnin automaatio B2B-yrityksille -käsikirja.

Tarve korkealaatuiselle markkinoinnille digitaalisella aikakaudella on suurempi kuin koskaan. Jotta luottamus vastaanottajaan voidaan rakentaa, tulee viestin olla oleellinen, personoitu ja oikea-aikainen. Markkinoinnin automaation avulla voit saavuttaa juuri tämän. Kysymys kuuluukin miten tämä käytännössä tapahtuu? Käsikirjamme tarjoaa vinkkejä ja auttaa luomaan perustan tehokkalle markkinoinnille.

  • Kartoita asiakkaidesi digitaalinen asiakaspolku
  • Näin luot puoleensavetävää ja sitouttavaa sisältöä
  • Näin luot älykkäitä, dynaamisia lomakkeita
  • Esimerkkiflow:t
  • Liidien jakaminen myynnille

Haluatko kuulla lisää markkinoinnin automaatiosta?


Nainen kirjoittaa sähköpostia kannettavalla tietokoneella

Onko Markkinoinnin automaation B2B -käsikirja minua varten?


Tämä käsikirja on laadittu markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat päästä alkuun markkinoinnin automaatiossa ja joiden tavoitteena on B2B-markkinoinnin tehostaminen ja tulosten parantaminen. Käsikirjan tarkoituksena on palvella sinua, joka käytät digitaalisia kanavia potentiaalisten asiakkaiden löytämiseen ja arviointiin tai sinua, joka etsit järkeviä tapoja olemassa olevien asiakassuhteiden hoitamiseen.

apsis marketing sales funnel

Mihin markkinoinnin automaatiota tarvitaan?


Markkinoinnin automaation avulla voidaan palvella asiakasta ja ohjata heitä ostoprosessissa, samalla tiivistäen markkinoinnin ja myynnin yhteistyötä. Markkinoinnin automaatio säästää sekä myyntiä että markkinointiosaston kallista aikaa. Myyntitiimin ei tarvitse käyttää aikaa kylmien liidien käsittelyyn, ja markkinointiosasto voi automaattisesti toimittaa vastaanottajille relevantteja ja huomattavasti kohdennetumpia viestejä.

Kun yrityksellä on käytössään markkinoinnin automaatioratkaisu, voidaan helposti arvioida, mihin kohtaan asiakkaat ja liidit sijoittuvat päätösprosessissa. Käyttäytymiseen ja vuorovaikutukseen perustuen yritys voi automaattisesti lähettää kohdennettuja viestejä, jotka asteittain muokkaavat ja syventävät asiakassuhteita potentiaalisten ja jo olemassa olevien asiakkaiden kanssa.

Miten pääset alkuun markkinoinnin automaatiossa? Lue lisää markkinoinnin automaation B2B -käsikirjastamme.