Miten luot omnichannel-strategian?


5 askelta yhtenäisen asiakaskokemuksen luomiseen

Erotu kilpailijoistasi ja tarjoa saumattomia asiakaskokemuksia kanavasta riippumatta omnichannel-strategian avulla. Lue uusin oppaamme ja opi luomaan yhtenäinen asiakaskokemus!

Tämän oppaan tavoitteena on kertoa, mitä omnichannel tarkoittaa ja millaista hyötyä siitä on yrityksellesi. Lisäksi käymme läpi tarvittavat vaiheet, joiden avulla pääset vauhtiin omnichannel-strategian kanssa.


Omnichannel-markkinointi ja asiakaskeskeinen ympäristö

Omnichannel-opas sisältää:

  • omnichannel-strategian kolme pääpiirrettä
  • perustelut sille, miksi kokonaisvaltainen asiakasnäkymä on ehdottoman tärkeää
  • viisi vaihetta omnichannel-strategian luomiseen
  • käytännön vinkkejä, joiden avulla omnichannel-strategian käyttöönotto sujuu onnistuneesti
  • omnichannel-strategian hyödyt liiketoiminnalle

Omnichannel-markkinointi ja asiakaskeskeinen lähestymistapa

Monenko eri laitteen ympäröimänä olet juuri nyt? Luetko tätä tekstiä älypuhelimella, tabletilla tai tietokoneella? Kysymys auttaa huomaamaan, miten kiinteä osa jokapäiväistä elämäämme nykyteknologiasta on tullut.

Kun käden ulottuvilla on lukuisia laitteita ja kanavia, hyppivät kuluttajat kanavien välillä ennennäkemättömällä tavalla – lisäksi online- ja offline-kokemukset ovat sulautumassa yhteen nopealla tahdilla.

Samalla kun asiakkaat vaihtavat sekunneissa laitteelta toiselle, myös asiakasvaatimukset ja -odotukset kasvavat. Hyvän mobiilikokemuksen tai saumattoman verkkosivuston tarjoaminen ei enää riitä. Sen sijaan asiakkaille on tarjottava omnichannel-asiakaskokemus.

Mutta miten omnichannel-strategian kanssa pääsee alkuun? Kirjoitimme oppaan, joka tarjoaa vastaukset tähän kysymykseen.