Omnichannel – miten luot eheän asiakaskokemuksen eri kanavissa?


Asiakaspolun pirstoutuessa entistä hajanaisemmaksi, markkinoijien on kyettävä tarjoamaan saumattomia asiakaskokemuksia – riippumatta siitä, missä kanavassa ja miten asiakkaat lähestyvät organisaatiotasi. Tämä webinaari käy läpi omnichannel-markkinoinnin tarjoamia mahdollisuuksia ja hyötyjä liiketoiminnan tulosten kasvattamiseen.

Lisää hyödyllisiä webinaareja

  • Katso webinaari

    B2B-markkinoija: Kerää verkkosivu-dataa ja koukuta asiakkaasi


    Lue lisää

    Poikkeusaikana digikanavien kyky palvella B2B-myynnin prosessia on korostunut entisestään. Tule kuulemaan konkreettisten esimerkkien kautta, kuinka voit kerätä käyttäytymisdataa sivuvierailijoistasi ja luoda kohdennettua, oikea-aikaista viestintää digitaalisissa kanavissa.

  • Katso webinaari

    Maksimoi markkinoinnin tulokset personoinnilla


    Lue lisää

    Personointi on avain kohdeyleisön huomion herättämiseen. Mutta miten personointi voi maksimoida markkinointitoimien tulokset? Webinaarissa avaamme vastausta tähän ja kerromme, miten voit kerätä ja analysoida asiakasdataa helposti Customer Data Platformin avulla.

    Kesto: 18:23
    Kieli: Englanti

  • Katso webinaari

    Opi hyödyntämään asiakasdataasi


    Lue lisää

    Tässä englanninkielisessä webinaarissa opit kaiken, mitä sinun tulee tietää digitaalisen asiakaskokemuksen johtamisesta.

    Pituus: 20:23

    Kieli: englanti